• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 12131اخبار امروز : 0
13

پر طرفدارترین تیم حوزه زاگرس به دلیل بی‌توجهی‌ مسئولین در آستانه انحلال قرار دارد

  • کد خبر : 64830
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
پر طرفدارترین تیم حوزه زاگرس به دلیل بی‌توجهی‌ مسئولین در آستانه انحلال قرار دارد

پر طرفدارترین تیم حوزه زاگرس به دلیل بی‌توجهی‌ مسئولین در آستانه انحلال قرار دارد/ چه کسی برای نفت مسجدسلیمان تصمیم گیری می کند: ابوذر شجاعی، روح الله بهمنی، صفر علی رئیسی یا علیرضا هیهاوند؟!/ بعضی ها همچنان منتظرند گزینه های خودشان همچون اشکش و بختیاری زاده را به عنوان سرمربی معرفی کنند و تا فراهم […]

پر طرفدارترین تیم حوزه زاگرس به دلیل بی‌توجهی‌ مسئولین در آستانه انحلال قرار دارد/ چه کسی برای نفت مسجدسلیمان تصمیم گیری می کند: ابوذر شجاعی، روح الله بهمنی، صفر علی رئیسی یا علیرضا هیهاوند؟!/ بعضی ها همچنان منتظرند گزینه های خودشان همچون اشکش و بختیاری زاده را به عنوان سرمربی معرفی کنند و تا فراهم شدن شرایط اجازه نمی دهند مشکلات تیم حل شود

رویش زاگرس/سعید مرادی: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به عنوان پر طرفدارترین تیم حوزه زاگرس به دلیل بی‌توجهی‌ مسئولین در آستانه انحلال قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در حالی که قرار است مسابقات لیگ دسته اول کشور از اوایل شهریور یعنی حدود یک ماه دیگر آغاز شود با بی مسئولیتی مسئولان از جمله مناطق نفتخیز جنوب تیم نفت مسجدسلیمان در بلاتکلیفی محض قرار دارد و تاکنون وضعیت مدیریت، سرمربی و بازیکنان خود را مشخص نکرده است!
ضمن آن که شنیده ها حاکی از آن است بدهی حدود ۵٠٠ میلیونی این تیم نیز تعیین تکلیف نشده است و بازیکنان این تیم نیز به دلیل شرایط نامعلوم پیش رو در حال پیوستن به دیگر تیم ها می باشند!
بسیاری از هواداران نفت مسجدسلیمان معتقدند دخالت های بعضی افراد در مناطق نفتخیز جنوب و اصرار آن ها بر بعضی گزینه های ناموفق و عدم مجوز جهت واگذاری این تیم به شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان باعث این آشفتگی شده است و متاسفانه مسئولان شهرستان نیز در یک بی تفاوتی بی سابقه نفت مسجدسلیمان که روزگاری لقب شیران زاگرس را به خود اختصاص داده بود را به سمت انحلال پیش می برند!
متاسفانه تیم نفت مسجدسلیمان همچنان در سردرگمی ساختار مدیریتی به سر میبرد و مسئولین سیاسی و ورزشی شهرستان نیز نسبت به بحران به وجود آمده سکوت اختیار کرده اند.
یکی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس می گوید: در هیچ دوره ای وضعیت باشگاه نفت را این همه آشفته ندیده ام. وی می گوید: مسئولان شهرستان طوری رفتار می کنند انگار چنین تیم که علاقه هزاران جوان بختیاری ست وجود ندارد! وی ادامه داد: سال گذشته دخالت های بی جای مناطق نفتخیز جنوب باعث مشکلات فراوانی شد و متاسفانه همچنان ادامه دارد و هیچ کس هم پاسخگوی هواداران نیست. وی ابراز امیدواری کرد در فرصت باقی مانده مسئولان از جمله نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی پای کار بیایند و بیش از این با احساسات جوانان این شهر و بختیاری های سراسر کشور بازی نکنند…
یکی دیگر از هواداران نفت بختیاری می گوید: چقدر فریاد زدیم یک بام و دو هوا نمی شود. کسی نفهمید تصمیم گیرنده تیم نفت چه کسی ست؟!
ابوذر شجاعی، روح الله بهمنی، علیرضا هیهاوند یا صفر علی رئیسی؟!
وی ادامه داد: بعضی ها همچنان منتظرند گزینه های خودشان همچون ابراهیم اشکش، سهراب بختیاری زاده و… را به عنوان سرمربی معرفی کنند به همین دلیل تا فراهم شدن شرایط اجازه نمی دهند وضعیت تیم نفت سر و سامان بگیرد و هر روز شاهد پیوستن بهترین بازیکنان مان به تیم های دیگر هستیم.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با وضعیت موجود به نظر می رسد ادامه حیات این تیم ریشه دار در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و احتمال این که تیم نتواند در رقابت های لیگ دسته یک نیز حضور یابد، بسیار زیاد است. به عقیده هواداران، تنها راه برون رفت از این بحران این است که مناطق نفتخیز جنوب به شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تفویض اختیار کند در غیر این صورت باید شاهد انحلال ریشه دارترین تیم کشور در آینده ای نه چندان دور باشیم…
گزارشات پایگاه خبری رویش زاگرس به همراه نظرات کارشناسان و هواداران نفت مسجدسلیمان ادامه خواهد داشت..

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. مگه این تیم چقدر هزینه داره؟ شرکت نفت که این همه از نفت و گاز این شهر درآمد داره تا حالا برای این شهر چیکار کرده؟ حفظ یه تیم تو لیگ دسته یک اینقدر سخته براشون که میخواد از زیر بار همونم شونه خالی کنن؟

  2. سلام اگر دزفولی ها جایی ما مسجدسلیمانی ها بودن الان به پشتوانه این تیم فرودگاه وهتل وجاده وبیمارستان تخصصی همه این هارا انجام داده بودن . ولی ما می کوشیم که همین تیم رو هم منحل کنیم .هیچ استفاده ای از این تیم برای آبادانی شهرانجام ندادیم. فقط همش فنگ ودنبال همدیگه حرف زدن وآبرو همو بردن تخصص ماست افرین برای همین درجا می زنیم

  3. خوزستان مظلوم نفت مظلوم وهواداران مظلوم…وهمه سوئه مدیریت….

  4. ایشالا که به زودی منحل میشه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.