• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 12281اخبار امروز : 0
13

شهردار مسجدسلیمان:
در حال حاضر در ارتباط با نیروهایی که از شهرداری حقوق دریافت می کنند اما حضور فیزیکی ندارند را نه تائید می کنم نه تکذیب

  • کد خبر : 64859
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>شهردار مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>در حال حاضر در ارتباط با نیروهایی که از شهرداری حقوق دریافت می کنند اما حضور فیزیکی ندارند را نه تائید می کنم نه تکذیب</span>

در حال حاضر در ارتباط با نیروهایی که از شهرداری حقوق دریافت می کنند اما حضور فیزیکی ندارند نه تائید می کنم نه تکذیب/ تعدادی را مامور کرده ام تا لیست کارکنان شهرداری را بروزرسانی و در صورت مشاهده این مسئله قطعاً از حقوق بیت المال دفاع خواهیم کرد/ این که حقوق بعضی افراد توسط […]

در حال حاضر در ارتباط با نیروهایی که از شهرداری حقوق دریافت می کنند اما حضور فیزیکی ندارند نه تائید می کنم نه تکذیب/ تعدادی را مامور کرده ام تا لیست کارکنان شهرداری را بروزرسانی و در صورت مشاهده این مسئله قطعاً از حقوق بیت المال دفاع خواهیم کرد/ این که حقوق بعضی افراد توسط شهرداری مسجدسلیمان پرداخت اما آنان یا در خانه و یا در ادارات دیگر شهرها مشغول کار باشند ظلم به مردم مسجدسلیمان و پرسنل خدوم شهرداری ست

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان در گفتگو با رادیو بختیاری در ارتباط با تعدادی از نیروهایی که از شهرداری حقوق دریافت می کنند اما حضور فیزیکی ندارند توضیحاتی ارائه داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در پاسخ به سوالی که شنیده شده است بیش از 100 نفر از نیروهای شهرداری حقوق دریافت می کنند اما حضور فیزیکی ندارند گفت: سال هاست چنین چیزی گفته می شود اما از آن جایی که من تازه به عنوان شهردار و خدمتگزار مردم شروع به کار کرده ام نه این مسئله را تائید و نه تکذیب می کنم. خسروی ادامه داد: سال هاست شنیده می شود تعدادی از نیروهای شهرداری که از سنوات گذشته توسط بعضی اعضای شورای شهر جذب شهرداری شده اند حضور ندارند اما حقوق شان را دریافت می کنند. به همین دلیل روزی که سکان شهرداری به من سپرده شد تعدادی را مامور این کار کرده ام تا لیست کارکنان را بروزرسانی و در صورت مشاهده قطعاً از حقوق بیت المال دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داددر حق دیگر پرسنل شهرداری اجحافی صورت بگیرد.
شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: این که حقوق بعضی افراد توسط شهرداری مسجدسلیمان پرداخت اما آنان یا در خانه و یا در ادارات دیگر شهرها مشغول کار باشند ظلم به مردم مسجدسلیمان و پرسنل خدوم شهرداری ست قطعاً از طریق مجاری قانونی این مسئله را پیگیری و نتیجه را به مردم گزارش خواهیم داد..
لازم به ذکراست برنامه سردیارون رادیو بختیاری از بهمن ماه سال ۱۴۰۱روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی و اجرای علی بلدی با گویش بختیاری از رادیو خوزستان روی آنتن می رود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 11
  1. احسنت و درود
    انتظار هم همین است که با جدیت از تضییع حقوق عامه جلوگیری بعمل آورده و نسبت به بازگشت این مبالغ به حساب شهرداری اقدام بعمل آید.

  2. ضمن عرض تبریک خدمت برادر عزیزم مهندس خسروی شهردار مسجدسلیمان بمناسبت پذیرای این مسئولیت خطیر ، از آنجاییکه به صداقت کارآمدی ،پاک دستی و جدیت ایشان درحفظ بیت المال یقین دارم ان شالله باحمایت مردم، شورای شهر ،نماینده محترم، ودیگر مسئولین حتما منشا خیر و باعث تحول چشمگیری در مسجدسلیمان خواهند شد.
    مردم باید از فرزندان خدوم خود باتمام قدرت حمایت کنند ،تا آنان دراین کش وقوسها بتوانند از حقوق مردم دفاع کنند .
    درودجناب مرادی عزیز تا میتوانید اینگونه خبرهای خوشحال کننده ومسرت بخش را رسانه ای کنید.
    باتشکر از شما

  3. درود بر شما خبرنگاران فهیم و شجاع آقایان مرادی و بلدی. انصافا انتظار داریم چنین اخباری را پوشش بدهید و چنین فسادهایی را بر ملا کنید. قطعا خبرهایی که رسانه ای بشوند مسئولان با جدیت بیشتری دنبال خواهند کرد. دست مریزاد

  4. اقای مرادی ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشی. بنظرم طرح چنین مسائلی می تواند برای شهرمان بسیار کارگشا باشد. ضمن تقدیر از اقای مهندس خسروی بدلیل ورود به مسئله ای که شهرداران گذشته نتوانستند به آن ورود کنند امیدوارم خبرنگاران عزیز تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری و از طریق شهردار محترم حتما نتیجه را به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی کنند.

  5. به نظر من باید اسامی این افراد در سایه که پول بیت المال را حیف و میل کردند رسانه ای شود. ضمن ان که امیدوارم در صورتی که این مسئله صحت داشت دستگاه قضا تا ریال اخر را از حلقوم آنان در بیاورد.

  6. درود بر محمد خسروی شهردار شجاع و جسور

  7. دم رادیو بختیاری و رویش زاگرس گرم

  8. با سلام خدمت دست اندرکاران پایگاه خبری رویش زاگرس. آقای مرادی مسجدسلیمان تشنه شفاف سازی است. مردم مسجدسلیمان تشنه مدیران جسوری هستند که دل به میز نبسته اند. خیلی خوشحال شدم وقتی این گزارش را خواندم. من شهردار جدید را نمیشناسم اما همین که دیدم بر خلاف شهرداران سابق اینگونه صحبت کرده خیلی امیدوار شدم این راه ادامه پیدا کند و تسلیم افراد زر و زور و تزویر نشود. تا ببینیم آینده چه پیش آید.

  9. سلام. شهرداری مسجدسلیمان در بسیاری از ادارات شهرستان نیروی مامور به خدمت دارد. لطفا این مسئله را هم بررسی کنید اگر شهرداری نیاز به نیرو دارد چرا این همه نیرو مامور به خدمت دارد در دیگر ادارات که از شهرداری حقوق می گیرند اما در ادارات دیگر مثل فرمانداری و… مشغول به کار هستند. با تشکر

  10. سلام لطفا در مورد وضعیت تیم نفت هم گزارش تهیه کنید

  11. خب مگه منابع انسانی لیست پرسنل نداره که شما میخوای تعدادی رو مامور کنی تا نیروهاتون رو پیدا کنن. یخورده منطقی نیست اینگونه پاسخگویی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.