• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 12131اخبار امروز : 0
9

هفتمین جشنواره مالک اشتر در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 64883
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
هفتمین جشنواره مالک اشتر در مسجدسلیمان برگزار شد

رویش زاگرس: جشنواره مالک اشتر با معرفی رده های برتر سپاه، در شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دبیر جشنواره مالک اشتر در گفتگو با پایگاه خبری مسجدسلیمان گفت: هفتمین جشنواره مالک اشتر، با معرفی رده های برتر سپاه مسجدسلیمان در سال 1402 برگزار گردید. سروان پاسدار محسن فرهادنیا ادامه داد:این […]

رویش زاگرس: جشنواره مالک اشتر با معرفی رده های برتر سپاه، در شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دبیر جشنواره مالک اشتر در گفتگو با پایگاه خبری مسجدسلیمان گفت: هفتمین جشنواره مالک اشتر، با معرفی رده های برتر سپاه مسجدسلیمان در سال 1402 برگزار گردید. سروان پاسدار محسن فرهادنیا ادامه داد:این برنامه با حضور سردار فلاحی جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار، امام جمعه، فرماندهی انتظامی و سایر بسیجیان برگزار گردید.
دبیر جشنواره مالک اشتر گفت: در این مراسم از خانواده محترم شهدا و خانواده فرمانده جهادی مرحوم ستار جمالپور تقدیر به عمل آمد و رده های برتر سپاه در سال 1402 احکام خود را دریافت کردند.
لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات سرگرد جمالپور جانشین سابق فرماندهی سپاه قدردانی و سرگرد پاسدار علی اسدی به عنوان جانشین فرماندهی این ناحیه معرفی گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام به تمامی برادران پاسدار و بسیجی شهرستان مسجدسلیمان، خوب بود کمی اطلاع رسانی می‌کردید و از بسیجیان جبهه و جنگ و خانواده محترم شهدا و جانبازان به طرقی دعوت می‌شد،ممنون از تمام دست اندرکاران و حاضرین در جلسه ،

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.