• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 12131اخبار امروز : 0
6

عیادت سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان از نوجوان ۱۲ ساله ای که بر اثر حمله ی سگ های بلاصاحب در بیمارستان بستری شد

  • کد خبر : 64899
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
عیادت سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان از نوجوان ۱۲ ساله ای که بر اثر حمله ی سگ های بلاصاحب در بیمارستان بستری شد

رویش زاگرس: در پی انتشار مطلبی تحت عنوان بستری شدن نوجوان 12ساله بر اثر حمله ی سگ های بلاصاحب در محله نمره چهل مسجدسلیمان در پایگاه خبری رویش زاگرس مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان از طه مکوندی دانش آموز آسیب دیده در بیمارستان ۲۲ بهمن عیادت کرد. مقدم در گفتگو با پایگاه […]

رویش زاگرس: در پی انتشار مطلبی تحت عنوان بستری شدن نوجوان 12ساله بر اثر حمله ی سگ های بلاصاحب در محله نمره چهل مسجدسلیمان در پایگاه خبری رویش زاگرس مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان از طه مکوندی دانش آموز آسیب دیده در بیمارستان ۲۲ بهمن عیادت کرد.
مقدم در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: واقعیت این است که برخورد با این پدیده نیازمند عزم همگانی است و تنها با یک و دو اقدام کوچک و کوتاه مدت نمی‌توان به کارایی آن امیدی داشت؛ اگر می‌خواهیم این پدیده تبدیل به یک بحران همه گیر نشود باید همه دستگاههای متولی پای کار بیایند. وی ادامه داد: آمار نشان می دهد دانش آموزان بیشترین آسیب دیدگان حمله سگ های بلاصاحب هستند به همین دلیل از متولیان این کار درخواست می کنم بصورت ویژه برای این معضل چاره اندیشی کنند.
لازم به ذکر است روز سی ام تیرماه نوجوانی 12ساله بنام طاها مکوندی در محله نمره چهل مسجدسلیمان، مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفت.
وی پس از فرار از سگ های ولگرد با یک خودرو تصادف و دچار چند شکستگی در بدن شد و در بخش جراحی بیمارستان ۲۲ بهمن بستری گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.