• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 12281اخبار امروز : 0
18

دبیر هیئت کشتی مسجدسلیمان:
پایان غم انگیز حضور تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان در لیگ برتر باشگاهای کشور

  • کد خبر : 64920
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دبیر هیئت کشتی مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>پایان غم انگیز حضور تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان در لیگ برتر باشگاهای کشور</span>

رویش زاگرس: دبیر هیئت کشتی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس از حذف تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان از مسابقات لیگ برتر کشور خبر داد. دانش خسروی با بیان این مطلب افزود: بعداز حذف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تنها تیم لیگ برتری ورزش مسجدسلیمان متاسفانه با بی توجهی مسولان تیم کشتی شهرداری نیز […]

رویش زاگرس: دبیر هیئت کشتی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس از حذف تیم کشتی شهرداری مسجدسلیمان از مسابقات لیگ برتر کشور خبر داد.
دانش خسروی با بیان این مطلب افزود: بعداز حذف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تنها تیم لیگ برتری ورزش مسجدسلیمان متاسفانه با بی توجهی مسولان تیم کشتی شهرداری نیز از لیگ برتر حذف شد.
خسروی ادامه داد: طی چند سال گذشته کشتی مسجدسلیمان سال های درخشانی را در عرصه ورزش و گود پهلوانی پشت سر گذاشت و با هزاران امید و آرزو بعداز چند سال توانست به لیگ برتر باشگاهای کشور صعود کند و همین مسئله موجی از امید و شور را برای این گوش شکسته گان به ارمغان آورد. وی ادامه داد: وصف شور و اشتیاق این جوانان در زمان حضور این تیم در لیگ برتر که با حداقل امکانات و با کمترین بودجه ممکن فعالیت می کرد متاسفانه با بی درایتی و عدم توجه و رسیدگی مسولین به باد فنا رفت و در زمانی که همه منتظر درخشش دوباره فرزندان این شهر در عرصه کشتی کشور بودند این فرصت طلایی از آنها سلب و جوانان کشتی این شهر را در بهت و حیرت فرو برد.
دبیر هیئت کشتی مسجدسلیمان ادامه داد: آیا بودجه بسیار اندک این تیم که تماما از بچه‌ های بومی شهر بودند چقدر در دل این مسئولین سنگینی می‌ کرد که چنین رفتاری را انجام دادند! پاسخگوی این جوانان اکنون بی انگیزه و سرخورده چه کسی است؟!
چرا مسئولین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فریاد این جوانان را نمی‌شنوند؟
چرا هر روز خاک سیاه بی تفاوتی بیشتر بر سر ورزش این شهر فرود می آید؟! حق جوانان این شهر چه خواهد شد؟ چه کسی پاسخگوی احساسات پاک این جوانانی است که راه سالم و مبارزه با نفس خود را در مسیری مبتنی بر آموزه های پهلوانی و انسانی برگزیده اند می‌شود؟
آیا این مسئولین از خود سوال کردند بعداز این اتفاق و عدم شرکت این عزیزان در لیگ برتر مسیر زندگانی و ورزشی آن ها به کجا ختم خواهد شد
منتظر پاسخگویی آنها هستیم؟

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. از مدیران پتروشیمی و شرکت نفت مسجدسلیمان سپاسگزاریم که برای استخراج نفت و گاز مسجدسلیمان بسیار حریص ولی برای ارائه خدمت به این شهر و مردمش بسیار خسیس هستند!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.