• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 12131اخبار امروز : 0
7

توضیحات رئیس اداره تامین اجتماعی مسجدسلیمان در خصوص روند کند بازسازی و مقاوم سازی ساختمان این اداره پس از زلزله سال ۹۸

  • کد خبر : 64942
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
توضیحات رئیس اداره تامین اجتماعی مسجدسلیمان در خصوص روند کند بازسازی و مقاوم سازی ساختمان این اداره پس از زلزله سال ۹۸

رویش زاگرس: علیرضا فرجی رئیس اداره تامین اجتماعی مسجدسلیمان با حضور در رادیو بختیاری به ابهامات به وجود آمده در خصوص ساختمان تامین اجتماعی که پس از زلزله ۹۸ تاکنون تکمیل نشده است پاسخ داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرجی ضمن تسلیت ماه محرم اظهار داشت: اداره تامین اجتماعی مسجدسلیمان یکی از قدیمی […]

رویش زاگرس: علیرضا فرجی رئیس اداره تامین اجتماعی مسجدسلیمان با حضور در رادیو بختیاری به ابهامات به وجود آمده در خصوص ساختمان تامین اجتماعی که پس از زلزله ۹۸ تاکنون تکمیل نشده است پاسخ داد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرجی ضمن تسلیت ماه محرم اظهار داشت: اداره تامین اجتماعی مسجدسلیمان یکی از قدیمی ترین شعب تامین اجتماعی در کشور است که همزمان با پیدایش نفت تاسیس شده است.
وی با بیان این که ذات کار سازمان تامین اجتماعی پاسخگویی به مردم است و مردم هم چیزی بیشتر از حق خود مطالبه نمی کنند در ارتباط با تعلل در مقاوم سازی ساختمان این اداره اظهار داشت:
پس از زلزله تیرماه ۹۸ در مسجدسلیمان علیرغم همه مشکلات همکاران ما در این اداره در بدترین شرایط به ارائه خدمات پرداختند.
فرجی ادامه داد: ما تاکنون دو مرتبه ساختمان را جابجا کردیم ابتدا به پارکینگ اداره و پس از آن به ساختمان مسکونی شعبه منتقل و مقرر گردید طی یک سال ساختمان اصلی آماده شود که متاسفانه تا امروز این اتفاق نیفتاده است.
رئیس اداره تامین اجتماعی مسجدسلیمان گفت: ذکر این نکته لازم است که طی این دو مرحله جابجایی حتی یک دقیقه هم کار مردم به تاخیر نیفتاد که جا دارد از همه همکاران پر تلاشم تشکر و قدردانی نمایم.
علیرضا فرجی در ارتباط با مسئولیت ساخت این اداره نیز گفت: این موضوع در اختیار مدیران ارشد سازمان مرکزی ست و شرکت خانه سازی تامین اجتماعی وظیفه دارد این مسئله را پیگیری و به سرانجام برساند.
فرجی گفت: باید از مدیرکل محترم تامین اجتماعی تشکر کنم که از وقتی در مسند کار قرار گرفت با جدیت پیگیر این موضوع بوده است اما واقعیت امر این است که این مسئله در اختیار اداره کل هم نیست و شرکت خانه سازی تامین اجتماعی و مدیران ارشد سازمان می بایست این مسئله را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: از اسفند سال 1401 پیمانکار شروع به کار کرد و پس از اقدامات اولیه اعلام کردند سازه نیاز به مقاوم سازی دارد و قول داد طی یک سال یعنی اسفند 1402 ساختمان را تحویل دهد اما متاسفانه کار تعطیل شد.
وی گفت: پیمانکار می گوید شرکت خانه سازی تامین اجتماعی مکاتبات ما را پاسخ نمی دهد و کار فعلا تعطیل است!
فرجی ادامه داد: علیرغم همه این مشکلات همکاران ما به وظیفه خود عمل می کنند و همه تلاش مان این است توقفی در خدمت رسانی به مردم صورت نگیرد.
رئیس اداره تامین اجتماعی در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش ها و پیگیری های نماینده مسجدسلیمان و فرماندار هر چه سریع تر این مشکل برطرف شود…
لازم به ذکر است پیش از این گزارش وضعیت ساختمان تامین اجتماعی مسجدسلیمان در پایگاه خبری رویش زاگرس با عنوان: اعتراض شدید مردم به روند کند بازسازی و مقاوم سازی ساختمان اداره تامین اجتماعی مسجدسلیمان منتشر که از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:

.https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64168

به گزارش رویش زاگرس برنامه سردیارون رادیو بختیاری از بهمن ماه سال ۱۴۰۱روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی و اجرای علی بلدی با گویش بختیاری از رادیو خوزستان روی آنتن می رود.
این برنامه را می توانید روی موجmwفرکانس711کیلوهرتز
موج fm فرکانس94 کیلوهرتز
موج fm فرکانس94/50ویژه شهرستان مسجدسلیمان
و همین طور با نصب برنامه( اپلیکیشن)ایران صدا روی گوشی و رادیونما(خوزستان)دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.