• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12165اخبار امروز : 4
8

دستگیری عامل تیراندازی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 64976
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
دستگیری عامل تیراندازی در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ،حمیدرضا بهاروند” فرمانده انتظامی مسجدسلیمان،امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در سطح شهرستان، باتوجه‌به حساسیت موضوع، مراتب بلافاصله در دستور کار پلیس […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ،حمیدرضا بهاروند” فرمانده انتظامی مسجدسلیمان،امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در سطح شهرستان، باتوجه‌به حساسیت موضوع، مراتب بلافاصله در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار شناسایی که پس از اخذ نیابت قضائی وی را طی یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن اشاره به اینکه متهم علت و انگیزه خود را قدرت‌نمایی عنوان کرده است افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.