• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 12155اخبار امروز : 1
9

آیین رونمایی از ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری برگزار شد

  • کد خبر : 64980
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
آیین رونمایی از ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری برگزار شد

رویش زاگرس: آیین رونمایی از ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری مسجدسلیمان با حضور فرماندار ، شهردار و اعضای شورای شهر در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در این آیین اظهار داشت: با توجه به فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهری شهرداری مسجدسلیمان، سال […]

رویش زاگرس: آیین رونمایی از ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری مسجدسلیمان با حضور فرماندار ، شهردار و اعضای شورای شهر در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در این آیین اظهار داشت: با توجه به فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهری شهرداری مسجدسلیمان، سال گذشته بنا بر این شد اتوبوس های فرسوده و نیمه فرسوده جهت بازسازی کامل به تهران منتقل شوند که در حال حاضر ۱۰ دستگاه اتوبوس آماده بهره برداری هستند و ۴ دستگاه دیگر نیز عنقریب به ناوگان حمل و نقل شهری مسجدسلیمان اضافه خواهند شد.
وی افزود: این طرح سال گذشته با پیگیری اعضای محترم شورای شهر مسجدسلیمان برای رفاه و آسایش شهروندان اجرا و به سرانجام رسید ان شاءالله که شهد شیرین این خدمت گوارای وجود مردم عزیزمان باشد.
وی در ادامه گفت : تمام تلاش فرماندار محترم، اعضای شورای شهر و مدیریت شهری در جایگاه خدمتگزاری رفاه حال شهروندان و رضایت ایشان است.
در ادامه پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان بیان داشت: تعمیر و بهسازی اتوبوسهای شهرداری مسجدسلیمان کار بسیار مهمی بود که به علت مراحل پیچیده اداری و اخذ مجوزات لازم با وقفه ای چند ماهه مواجه شد و با لطف خدا و همت اعضای شورای شهر ، شهردار و معاونت عمرانی استانداری منتج به تجهیز کامل و اضافه شدن آنها به ناوگان حمل و نقل شهری شد.
وی اضافه کرد : پروژه های متعددی در دستور کار شهرداری قرار دارد که به مرور در حال اجرا می‌باشند.
در خاتمه غضبان حکمت نژاد رئیس شورای شهر مسجدسلیمان گفت: این کار حاصل زحمات شهردار و سرپرست قبلی ، معاونت حمل و نقل ، اعضای شورای شهر و شهردار جدید است که امیدواریم موجب رضایت خاطر همشهریان عزیز و شریف مسجدسلیمانی قرار گیرد.
لازم به ذکر است به دستور شهردار مسجدسلیمان کلیه خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مسجدسلیمان (درون شهری) تا اربعین حسینی رایگان اعلام گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=64980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. سلام . دست همه عزیزان را می فشاریم وتشکر می کنیم ما مردم مسجدسلیمان از زحمات شما عزیزان . هرکس که به شهر خود خدمت کند به خود خدمت کرده است . تشکر فراوان . از آقایی جباری عزیز . شهردار وفرماندار محترم

  2. این ثروت هنگفت وزیاد مسجدسلیمان کجا می رود خدا داند ای کاش همین پول درصد شهر نفتی خرج شهر می شد . اگر هر اداره وارگان. وپتروشیمی شرکت گاز نفت شهرداری فرمانداری وباقی ادارات شهر ماهیانه یه درصدی از طرف خود به ساختار شهر کمک بکردن الان مسجدسلیمان مسجدسلیمان ۶۰ و۷۰ سال پیش بود . ای کاش . الان هیچی ندارد .فقط افتخار اولین ها بودن . معلومه انگلیسی ها می‌دونستن این شهر چی هست .نه رضایی وجلیلی وظاهری وورناصری

  3. خسته نباشید..‌‌‌‌.

  4. با سلام و خسته نباشید از مسولین خواهش میکنم ایستگاه‌های اتوبوس رو در مناطق و خیابان‌های شهر مشخص و بازسازی کنن اگه ممکنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.