• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12161اخبار امروز : 0
10

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اندیکا خبر داد:
دستگیری عامل آتشسوزی منطقه سرشط و الگی شیمبار

  • کد خبر : 65013
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس اداره محیط زیست شهرستان اندیکا خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری عامل آتشسوزی منطقه سرشط و الگی شیمبار</span>

رویش زاگرس: رئیس اداره محیط زیست شهرستان اندیکا از دستگیری عامل آتش سوزی در منطقه سرشط و الگی (منطقه حفاظت شده شیمبار) خبر داد. احمد طهماسبی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: با همکاری دستگاه محترم قضا، نیروی انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست شخصی که اقدام به آتشسوزی […]

رویش زاگرس: رئیس اداره محیط زیست شهرستان اندیکا از دستگیری عامل آتش سوزی در منطقه سرشط و الگی (منطقه حفاظت شده شیمبار) خبر داد.
احمد طهماسبی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: با همکاری دستگاه محترم قضا، نیروی انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست شخصی که اقدام به آتشسوزی عمدی در منطقه سرشط و الگی شیمبار کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
طهماسبی از شهروندان و علاقه مندان به محیط زیست خواست در صورت مشاهده افراد متخلف و سودجو مراتب را به این اداره اطلاع دهند.
رئیس اداره محیط زیست اندیکا همچنین در ارتباط با آتشسوزی بخشی از ارتفاعات تاراز در منطقه حفاظت شده شیمبار شهرستان اندیکا که از دو روز پیش آغاز شده است گفت: نیرو‌های محیط زیست و منابع طبیعی و جوامع محلی به منطقه همچنان مشغول مهار آتش سوزی هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.