• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
7

واکنش عضو شورای شهر مسجدسلیمان به خبر استعفای سه عضو شورا

  • کد خبر : 65028
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
واکنش عضو شورای شهر مسجدسلیمان به خبر استعفای سه عضو شورا

رویش زاگرس: محسن پیرعباسی عضو شورای شهر مسجدسلیمان به خبر احتمالی استعفای سه عضو شورای شهر واکنش نشان داد. پیرعباسی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: اگر برخی از اعضای شورای شهر با هویت مجهول یا به وسیله شخص ثالث و یک روز قبل از انتخاب هیات رئیسه سال پایانی شورای اسلامی شهر […]

رویش زاگرس: محسن پیرعباسی عضو شورای شهر مسجدسلیمان به خبر احتمالی استعفای سه عضو شورای شهر واکنش نشان داد.
پیرعباسی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: اگر برخی از اعضای شورای شهر با هویت مجهول یا به وسیله شخص ثالث و یک روز قبل از انتخاب هیات رئیسه سال پایانی شورای اسلامی شهر خبر استعفای خود را رسانه ای می کنند و بدون ادله و شرح ماوقع برای همشهریان، خبر از دودستگی شورا می دهند تنها چیزی که به ذهن تداعی می شود سهم خواهی خارج از فرایند دموکراتیک انتخاب هیات رئیسه می باشد.
عضو شورای شهر مسجدسلیمان ادامه داد: بیان چنین موضوعاتی بدون ادله کافی صرفا موجب تشویش اذهان عمومی گردیده که خلاف مصلحت شهر اولین ها می باشد.
محسن پیرعباسی ادامه داد: اینجانب به کرات خواهان حضور اصحاب رسانه در تمام جلسات رسمی شورای اسلامی شهر بوده و اکنون نیز از اصحاب رسانه به عنوان امانت داران همشهریان در جلسه انتخاب هیات رئیسه شورا دعوت می کنم در جلسات شورای شهر حضور پیدا کرده و بدون واسطه مباحث مطروحه را با همشهریان در میان بگذارند تا از سو استفاده افراد مغرض به دلیل عدم شفافیت جلوگیری گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.