• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 12155اخبار امروز : 0
8

پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 65054
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید، این روز را به تلاشگران عرصه خبر و خبرنگاران تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در پیام محمد خسروی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ یکی از مهمترین مولفه […]

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید، این روز را به تلاشگران عرصه خبر و خبرنگاران تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در پیام محمد خسروی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

یکی از مهمترین مولفه های رشد و توسعه ، مطالبه گری و اطلاع رسانی است.

خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم عرصه مطالبه گری و اطلاع رسانی همواره یاوری ارزشمند در مسیر پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

۱۷ مرداد یادآور شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگاری است که در راه آگاه‌سازی، با ایثار جان خود را فدا کردند و به شرافت حرفه مقدس خبرنگاری اعتباری فزون‌تر بخشیدند و به سوگندشان به قلم و قداست آن وفادار ماندند

خبرنگاری بیشتر از آنکه یک شغل باشد عشق است و فعالان این عرصه که پیشروان آگاهی‌بخشی و طلایه‌داران دفاع از آرمان‌های والای انسانی هستند به‌حق عاشقانی هستند که دلسوزانه و دغدغه‌مندانه به واقعیت جامعه می‌پردازند و کژی‌ها و کاستی‌ها را منعکس می‌کنند.

اینجانب ضمن بزرگداشت مقام شامخ کلیه شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه به ویژه شهیدان محمود صارمی و اکبر قاسمی پور ، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به عموم فعالان این ساحت ارزشمند و تأثیرگذار، بالا‌‌خص فعالان مجاهد و متعهد شهرستان مسجدسلیمان تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون ایشان در تحقق رسالت والا و حرفه ای به منظور توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را مسئلت می نمایم.

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.