• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 12155اخبار امروز : 1
3

با حضور دکتر رضا جباری
مراسم گرامی داشت روز خبرنگار در مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 65060
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور دکتر رضا جباری</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مراسم گرامی داشت روز خبرنگار در مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر</span>

مستقل وارد عرصه سیاست شده و به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستم/ هرگز نگاهم طایفه ای نبوده است و معیار قضاوت انسان ها را شایستگی آن ها می دانم/ شنیده ام از ۷٠٠ میلیارد تومان اعتبار آلایندگی حدود ۴٠٠ میلیارد آن هزینه شده است بنده هیچ تغییری در شهر احساس نکرده ام/ طبق قانون […]

مستقل وارد عرصه سیاست شده و به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستم/ هرگز نگاهم طایفه ای نبوده است و معیار قضاوت انسان ها را شایستگی آن ها می دانم/ شنیده ام از ۷٠٠ میلیارد تومان اعتبار آلایندگی حدود ۴٠٠ میلیارد آن هزینه شده است بنده هیچ تغییری در شهر احساس نکرده ام/ طبق قانون شرکت هایی همچون نفت و گاز،پتروشیمی و… موظف هستند به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند به اعتقاد من پتروشیمی در این رابطه کار شاخصی انجام نداده است/ از شهردار و اعضای شورای شهر می خواهم حتما در رابطه با نیروهایی که از شهرداری حقوق دریافت اما حضور فیزیکی ندارند شفاف سازی و اگر کسانی از این افراد حمایت می کنند اعلام تا از طریق مراجع قضایی با آنان برخورد شود

رویش زاگرس: با حضور دکتر رضا جباری شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه و گرامی داشت یاد و خاطره شهید اکبر قاسمی پور، زنده یاد استاد بهروز صالحی و زنده یاد محمد علیجانی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم که اصحاب رسانه شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل نیز حضور داشتند مشکلاتی از جمله جاده میانبر، فرودگاه، وضعیت استخدامی های پتروشیمی، عمل به مسئولیت اجتماعی توسط شرکت های پتروشیمی، نفت، کارخانه سیمان، سد و نیروگاه مسجدسلیمان،اشتغال و مسکن خبرنگاران،انتقاد از عدم پاسخگویی بعضی مدیران، سد تراز لالی و… توسط خبرنگاران مطرح گردید.
دکتر رضا جباری نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: رسالت خبرنگاران انتقال اخبار صحیح است، اگر کلامی را برای رضای خداوند بنویسند در تاریخ ماندگار خواهد بود به همین دلیل قلم خبرنگار باید قلم الهی باشد. وی ادامه داد: خبرنگاران باید اخبار را به صورت بی طرفانه جهت پیشرفت منطقه و تصمیم گیری صحیح توسط مسئولان منتشر کنند چرا که نقش بسیار تاثیرگذاری در جهت آگاهی بخشی به جامعه دارند.
جباری گفت: من اعتقادی به مسائل سیاسی خارج از دیانت ندارم به همین دلیل به صورت مستقل وارد این عرصه شده و به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستم.
دکتر رضا جباری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هرگز نگاهم طایفه ای نبوده است و معیار قضاوت انسان ها را شایستگی آن ها می دانم و رسما اعلام می کنم در هیچ موردی از حق مردم نخواهم گذشت.
جباری گفت: مسجدسلیمان بزرگ در بسیاری از زمینه ها جز چند شهر آخر استان و کشور است که باید با کمک مردم و مسئولین این عقب ماندگی ها را جبران کرد.
وی در ارتباط با مبالغ اختصاص شده آلایندگی به شهرستان نیز گفت: حدود ۷٠٠ میلیارد تومان تاکنون به مسجدسلیمان اختصاص داده شده است که طبق بررسی ها حدود ۴٠٠ میلیارد آن تاکنون هزینه شده است اما شخصا شاهد تغییر محسوسی در شهر نبوده ام و قطعا پیگیر نحوه هزینه کرد این مبالغ خواهم بود. همچنین در ارتباط با اتفاقات اخیر شورای شهر نیز گفت: اعضای شورای شهر همچون نماینده رای خود را از مردم گرفته اند و موظف به پاسخگویی به شهروندان هستند بنده نیز پیگیر مشکلات شورای شهر خواهم بود.
نماینده مسجدسلیمان همچنین در ارتباط با تعدادی از نیروهای شهرداری که از این نهاد حقوق دریافت کرده اما حضور فیزیکی نداشته و یا در شهرهای دیگر مشغول کار هستند گفت: به جد پیگیر این مسئله هستم و از شهردار و اعضای شورای شهر می خواهم حتما در این رابطه شفاف سازی و اگر کسانی از این افراد حمایت می کنند اعلام تا از طریق مراجع قضایی با آنان برخورد شود.
دکتر جباری در ارتباط با جاده میانبر گفت: جاده میانبر دارای هزینه بسیاری ست اما قول می دهم همه تلاشم را در این رابطه انجام دهم.

وی در ادامه به طرح آبیاری زمین های هارکله اشاره و عنوان کرد: به زودی آب روی زمین ها خواهد آمد اما الگوی کشتی که تعریف شده بود با جغرافیا و فرهنگ منطقه همخوانی نداشته است که قرار شد ما بحث انتقال آب را انجام دهیم و مردم هر کشت وکاری که خواستند انجام دهند.

رضا جباری تصریح کرد: آبیاری زمین های دشت لالی هم توسط ما و دفتر شهرستان در حال بررسی است که با رقم های اعتباری کم و با کمک گروه های جهادی که فعال خواهیم کرد این مطالبه مردم را هم پی گیری کنیم.

وی در ادامه به مشکلات شبکه فرسوده آب شهری پاسخ داده و بیان کرد: دو محله احمد آباد و خراسانی ها که هدر رفت آب زیادی در این مناطق وجود دارد با پیگیری های به عمل آمده تا یک ماه آینده مشکل آن ها نیز رفع خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در ادامه به وضعیت جاده لالی تا دوراهی مسجدسلیمان پرداخته و بیان کرد: تلفات جاده ای از دوراهی لالی تا دوراه عنبر را با پتروشیمی مطرح کردم که گفته اند اعتبار نداریم اما باز هم باید پیگیری کرد چرا که مسائل مختلفی در پتروشیمی وجود دارد از جمله نیروهای غیربومی که دنبال آمارها برای دفاع از حقوق مردم خواهم بود.

جباری همچنین در مورد عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت هایی همچون نفت، پتروشیمی و… گفت: طبق قانون این شرکت ها موظف هستند به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند به اعتقاد من پتروشیمی در این رابطه کار شاخصی انجام نداده است.
وی در پایان سخنان خود گفت: رسما اعلام می کنم اصحاب رسانه شهرستان در تمامی جلساتی که من هستم می توانند حضور داشته باشند و کسی اجازه ندارد از حضور آنان جلوگیری کند. همچنین از همه مسئولین شهرستان می خواهم اگر از رسانه ها در مراجع قضایی شکایتی کرده اند شکایت خود را پس بگیرند تا خللی در مطالبه گری این عزیزان ایجاد نشود.
لازم به ذکر در این مراسم مهندس خسروی شهردار، سیامک داودی، علی قنبری و ابراهیم سرخمرد اعضای شورای شهر مسجدسلیمان، شهردار هفتکل، جمعی از مسئولان شهرهای مسجدسیمان، اندیکا، لالی و هفتکل، مهندس جهانبین از معاونین فرمانداری مسجدسلیمان و… حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.