• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
15

رییس اداره تبلیغات اسلامی خبر داد:
تجهیز مساجد شهرستان مسجدسلیمان به سیستم سرمایشی و صوتی

  • کد خبر : 65122
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رییس اداره تبلیغات اسلامی خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تجهیز مساجد شهرستان مسجدسلیمان به سیستم سرمایشی و صوتی</span>

رویش زاگرس: حجت الاسلام قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس از تجهیز مساجد شهرستان به سیستم سرمایشی و صوتی خبر داد. قندعلی با اعلام این خبر افزود،بر اساس برنامه ریزی ابلاغی مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی خوزستان وارزیابی های به عمل آمده و با توجه به نیاز مساجد بخصوص […]

رویش زاگرس: حجت الاسلام قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس از تجهیز مساجد شهرستان به سیستم سرمایشی و صوتی خبر داد.
قندعلی با اعلام این خبر افزود،بر اساس برنامه ریزی ابلاغی مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی خوزستان وارزیابی های به عمل آمده و با توجه به نیاز مساجد بخصوص مناطق حاشیه ای به ۲۳ مسجد شهرستان سیستم سرمایشی کولر،آب سردکن،سیستم صوتی و تجهیزات آموزشی تحویل گردید.
قندعلی افزود:از سه سال گذشته ارزیابی فصلی در خصوص تجهیز مساجد صورت گرفته و مقرر گردید مساجدی نیازمند طی یک برنامه ریزی تجهیز گردند ودر این راستا مناطق کلگه،حسین قصاب،باشگاه سوارکاران،مالجونکی،پشت برج،بیبیان،نفتک،شهرک ولیعصر،مال شنبه،داریوش محمدی،چشمه علی،ریل وی ،افرمبی،چیت شویی،هشت بنگله،دره گلگیری ،نمره ۲،نفتون ،مالکریم و سرمسجد از اقلام اهدایی بهرمند گردیدند.
قندعلی افزود طی نشست بسیار خوبی که نماینده محترم مردم در مجلس در خصوص مساجد و پیشرفت محلات با محوریت مساجد شکل گرفت ،تدابیر و پیشنهادهای بسیار خوبی جهت حمایت از فعالیت های فرهنگی ورزشی و عمرانی محلات گرفته شد که در این راستا با حضور مردم محلات و کارگروهی متشکل از هر محله نیازمندهای ان‌محله احصاء و با کمک مردم و حمایت مسئولین مرتفع گردد.
قندعلی در خصوص تدوین اطلس فرهنگی و اجتماعی مسجدسلیمان با محوریت مسجد وهمچنین تدوین شناسنامه مساجد افزود نقشه پیشبرد فعالیت های فرهنگی و اجتماعی میتواند در برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت در زمینه استفاده از استعدادهای متعدد، ظرفیت ها و رفع محدودیت های موجود محلات کمک ویژه ای به مسئولین و دست اندرکاران فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.
قندعلی در پایان از همکاری و همراهی نماینده محترم مردم در مجلس،امام جمعه محترم ،فرماندار و کمیته برنامه ریزی اعتبارات فرمانداری و مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و معاونین آن مجموعه در پشتیبانی و حمایت های همیشگی از مساجد شهرستان مسجدسلیمان تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام مساجد دیگه ای هم هستن که خیلی وقته هیچ رسیدگی بهشون نمیشه ، مسجد ابوالفضل عباس تلخاب هم یکی از این مساجدان که نه وسیله سرمایشی و نه گرمایشی و خیلی چیزای دیگه کمبود داره، رسیدگی لطفا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.