• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12161اخبار امروز : 0
7

امام جمعه مسجدسلیمان:
دلیلی ندارد دهها پروژه تعریف و نیمه کاره رها شوند

  • کد خبر : 65126
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دلیلی ندارد دهها پروژه تعریف و نیمه کاره رها شوند</span>

باید از ظرفیت خیرین و مردم جهت کمک به موکب مسجدسلیمان استفاده شود/ خونخواهی ترور شهید هنیه قطعی خواهد بود/ دلیلی ندارد دهها پروژه تعریف و نیمه کاره رها شوند/نگاهمان به مشکلات فرهنگی کارشناسانه نیست رویش زاگرس: حجت الاسلام سید امام جمعه مسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت ایام عزاداری اربعین […]

باید از ظرفیت خیرین و مردم جهت کمک به موکب مسجدسلیمان استفاده شود/ خونخواهی ترور شهید هنیه قطعی خواهد بود/ دلیلی ندارد دهها پروژه تعریف و نیمه کاره رها شوند/نگاهمان به مشکلات فرهنگی کارشناسانه نیست

رویش زاگرس: حجت الاسلام سید امام جمعه مسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی، اظهار داشت: مراسم اربعین هرساله با شکوه و عظمت بیشتری نسبت به گذشته برگزار می شود و بر خیل عاشقان امام حسین(ع) افزوده می شود.
وی با تاکید بر حمایت مردم از موکب شهرستان مسجدسلیمان گفت: موکب های اربعین نباید وابستگی به کمک های دولتی داشته باشند و باید از ظرفیت های مردمی و خیرین استفاده شود و یکی از راههای ترویج فرهنگ عاشورا و اربعین خواهد بود.
امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: خونخواهی شهید هنیه قطعی خواهد بود و رهبر معظم انقلاب نیز به صراحت فرمودند ما در برابر این ترور خونخواهی می‌کنیم اما زمان انتقام بستگی به شرایط و مصلحت دارد اما قطعا خواسته مردم محقق خواهد شد.
حجت الاسلام سید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری گفت: همه وظیفه داریم به دولت جدید کمک کنیم. وی گفت: یک دولت موفق موظف است مسائل اصلی را در اولویت کار خود قرار داده و از حاشیه ها پرهیز کند.
حل مشکلات بیکاری، اقتصاد، مسکن، اشتغال باید در اولویت کاری دولت جدید قرار بگیرد. ضمن آن که شایسته سالاری که از شعارهای رئیس جمهور محترم بود عملی شود.
خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات شهرستان اشاره ای داشت و گفت: یکی از انتظارات مردم مسجدسلیمان در بخش راههاست. پل خیبر که حدود ۹٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است به دلایل نامعلوم نیمه کاره رها شده است. وی ادامه داد: چه دلیل دارد دهها پروژه تعریف کنیم و همه را نیمه کاره رها نماییم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان در بخش پایانی سخنان خود گفت: نگاهمان به مسائل و مشکلات فرهنگی نگاه کارشناسانه و درستی نیست. حمایت از برنامه های فرهنگی و اوقات فراغت جوانان نباید مغفول بماند که امیدواریم متولیان کار در شهرستان به این مسئله توجه ویژه ای نشان دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.