• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
6

مشروح گزارش جلسه انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم شورای شهر مسجدسلیمان

  • کد خبر : 65148
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
مشروح گزارش جلسه انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم شورای شهر مسجدسلیمان

اصحاب رسانه خواهان شفافیت در مورد لیست پروژه ها و 400 میلیارد تومانی که گفته می شود تاکنون از مبلغ حق آلایندگی هزینه شده است، شدند که مقرر گردید بزودی این لیست در اختیار رسانه ها قرار بگیرد غضبان حکمت نژاد: در طول دوران خدمتم در شورای شهر هرگز در عزل و نصب های دوایر […]

اصحاب رسانه خواهان شفافیت در مورد لیست پروژه ها و 400 میلیارد تومانی که گفته می شود تاکنون از مبلغ حق آلایندگی هزینه شده است، شدند که مقرر گردید بزودی این لیست در اختیار رسانه ها قرار بگیرد

غضبان حکمت نژاد: در طول دوران خدمتم در شورای شهر هرگز در عزل و نصب های دوایر شهرداری دخالتی نکرده ام
اسفندیار باقری: با توجه به بودجه مناسبی که در اختیار ما قرار گرفته است مردم انتظار کارهای بزرگ تری را داشتند که متاسفانه محقق نشد!
خلیل خسروی: شورای شهر باید مسجدسلیمان محور باشد نه محله محور / این که بعضی ها بخواهند در مورد عزل و نصب های شهرداری دخالت کنند اشتباه است و قطعاً جلو آن خواهیم ایستاد.
فرشید داودی: رسما اعلام می کنم هیچ کدام از اعضای شورای شهر مخالف ساماندهی نیروهای شهرداری نیستند

رویش زاگرس: انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان برای سال چهارم دوره ششم با حضور هفت عضو شورای شهر آقایان اسفندیار باقری، خلیل خسروی، غضبان حکمت نژاد، فرشید داودی، محسن پیرعباسی، ابراهیم سرخمرد و علی قنبری و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس غضبان حکمت نژاد رئیس شورای شهر در سخنانی با بیان این که در شرایطی خاص این مسئولیت را در سال سوم بر عهده گرفتم گفت: با اتفاقاتی که پیش آمد 5 عضو جدید به ما اضافه شد. وی ادامه داد: همه تلاش ما این بود که با اتحاد، انسجام و برادری برای آبادانی شهرمان تلاش کنیم. حکمت نژاد ادامه داد: دیدگاه من این بود به نوعی رفتار کنم که قداست معلمی من لطمه نخورد به همین دلیل در طول دوران خدمتم در شورای شهر هرگز در عزل و نصب های دوایر شهرداری دخالتی نکرده ام چرا که معتقد بودم باید به شهرداران فرصت داد تا تصمیم گیری کنند و در مقابل انتخاب های شان پاسخگو باشند. عضو شورای شهر مسجدسلیمان ادامه داد: به همه شهردارانی که طی این چند سال با آنان همکاری داشته ایم گفتم در شهرداری مسجدسلیمان نیروهایی متخصصی وجود دارد که به جز خداوند کسی پشتیبان آنان نیست به هیچ کدام از مسئولین یا اعضای شورای شهر هم وصل نیستند اما هرگز دیده نشدند و از ظرفیت آنان نیز استفاده نشده است که امیدواریم شهردار محترم از این ظرفیت به خوبی استفاده کند…
اسفندیار باقری عضو دیگر شورای شهر مسجدسلیمان در سخنانی اظهار داشت:با اختلاف و کشمکش های مرسوم کار مردم پیش نمی رود. این واقعیت را بپذیریم که در حال حاضر مردم از عملکرد ما راضی نیستند. باقری ادامه داد: با توجه به بودجه مناسبی که در اختیار ما قرار گرفته است مردم انتظار کارهای بزرگتری را داشتند که متاسفانه محقق نشد!
باقری گفت: باید بصورت جدی بر عزل و نصب مدیران نظارت داشته باشیم اما دخالت خیر. وی ادامه داد:دخالت شورا در مسائل مالی، پیمانکاری ها و… خلاف است و تنها وظیفه ما نظارت بر حسن انجام کار است.
عضو شورای شهر مسجدسلیمان ادامه داد:اگر مردم شهر را دوست داریم باید اختلافات و فاصله ها را کنار بگذاریم چرا که موفقیت ما و شهرداری موفقیت مردم است…
باقری گفت:هر جایی مشکلی وجود دارد به صورت شفاف با رسانه ها در میان بگذاریم و قضاوت را به مردم بسپاریم.
فرشید داودی عضو دیگر شورای شضهر مسجدسلیمان نیز در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اعضای شورای شهر هرگز سهم خواهی نکرده اند و پس از انتخاب شهردار محترم بر این اعتقاد بودیم در چارچوب قوانین نباید در عزل و نصب ها دخالتی داشته باشیم. وی ادامه داد: یک شهردار مقتدر باید قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشد به همین دلیل به ایشان گفتیم از مدیرانی که لایق هستند در بدنه شهرداری استفاده کند. وی ادامه داد:
وظیفه شورای شهر مشورت و نظارت است. وی در ارتباط با ساماندهی نیروهای شهرداری گفت: همه مسئولین شهر از ساماندهی نیروهای شهرداری صحبت می کنند. رسما اعلام می کنم شهردار محترم لایحه ارسال کند تا اعضای شورای شهر مصوب نمایند که این ساماندهی انجام و نیروها به پست سازمانی خود بازگردند و مطمئن باشید اگر این کار صورت بگیرد هیچ کدام از اعضای شورای شهر مخالفتی نخواهد داشت. داودی گفت: نیروی که مدرک تحصیلی متناسبی ندارد نباید در چارت اداری قرار بگیرد و کسی با این مسئله مخالفتی ندارد.

خلیل خسروی عضو دیگر شورای شهر مسجدسلیمان نیز در سخنانی اظهار داشت: رسالت سنگینی بر عهده اصحاب رسانه است به همین دلیل باید در راستای روشنگری قدم بردارند. خسروی ادامه داد: طی چند ماهی که اعضای جدید به شورای شهر اضافه شده اند آن چه که ما میبینیم این است که به وعده هایی که داده شده است نتوانستیم به خوبی عمل کنیم. وی ادامه داد: این سومین بار است که بنده استعفا داده ام اما دوستان مخالفت کرده اند چرا که دیدگاه من این بود ما شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری و همه مشکلات شهر را باید مد نظر داشته باشیم چرا که مردم از ما انتظار دارند. این که بخواهیم به فکر انتصابات درون سازمانی و یا واگذاری پیمانکاری به بعضی افراد باشیم جز وظایف شوراهای شهر نیست.
خسروی ادامه داد: انتظار ما از شهردار محترم این است به صورت هفتگی در صحن علنی شورای شهر با حضور اصحاب محترم رسانه حاضر شود و هم گزارش کار دهد و هم به سوالات ما پاسخ بدهد تا در جهت برون رفت از مشکلات شهری با همدیگر همفکری کنیم.
خسروی گفت: حق آلایندگی سهم مردم مسجدسلیمان است که به دلایل مختلف نتوانستیم بخوبی از آن استفاده کنیم این پول نباید در بانک بخوابد بلکه باید در جهت رفاه حال مردم از آن استفاده شود که متاسفانه بدلیل وضعیت نابسامان شورای شهر تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
شورای شهر هفت نفر است با هفت تفکر که باید در جهت رفاه حال مردم قدم بردارند.
وی با انتقاد از بعضی تفکرات محله محور گفت: شورای شهر باید مسجدسلیمان محور باشد نه محله محور. مردم از ما انتظار دارند، این که بعضی ها بخواهند در مورد عزل و نصب های شهرداری دخالت کنند اشتباه است و قطعاً جلو آن خواهیم ایستاد.
عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت:هرگز دنبال سهم خواهی نبوده و نخواهم بود. از زمانی که آقای خسروی به عنوان شهردار انتخاب شده است حتی یکبار به اتاق او نرفته ام. نه نیرویی به او معرفی کرده و نه از او خواسته ام نیرویی را در شهرداری جابجا کند. وی ادامه داد: در بحث آلایندگی ها شورای شهر جدید هیچ دخالتی تاکنون نداشته و همه پروژه ها پیش از آمدن ما تعریف شده است و ما وظیفه داریم بر حسن انجام کار نظارت دقیقی داشته باشیم و از حیف و میل اموال بیت المال جلوگیری نمائیم…
در این جلسه اصحاب رسانه خواهان شفافیت در مورد لیست پروژه ها و 400 میلیارد تومانی که گفته می شود تاکنون از مبلغ حق آلایندگی هزینه شده است، شدند که مقرر گردید بزودی این لیست در اختیار رسانه ها قرار بگیرد. ضمن آن که مقرر گردید از این پس جلسات شورای شهر با حضور رسانه ها برگزار شود.
لازم به ذکر است در پایان علی قنبری با 4 رای به عنوان رئیس جدید شورای شهر و فرشید داودی نیز با همین تعداد به عنوان نایب رئیس جدید شورای شهر انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. زحمت بکشید تو این یه سالی که فرصت دارید طرحهای نیمه تمام رو تکمیل کنید بعد هم تشریف ببرید شهرهای خوش آب و هوا برای ادامه زندگی!

  2. مدرک داران مدعی سمت های مدیریتی و همیشه غایب و حقوق و اضافه کاری و امتیازات کامل بگیر!! عجب حکایتی شده!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.