• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12165اخبار امروز : 4
7

شورای نامگذاری شهرداری مسجدسلیمان تشکیل شد

  • کد خبر : 65208
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
شورای نامگذاری شهرداری مسجدسلیمان تشکیل شد

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان از تشکیل شورای نامگذاری محلات در این مجموعه خبر داد. محمد خسروی در این جلسه اظهار داشت: با پیگیری معاونت فرهنگی شهرداری مسجدسلیمان ، شورای نامگذاری محلات متشکل از رئیس اداره ارشاد و دبیر شورای فرهنگ عمومی، نمایندگان دفتر امام جمعه شهرستان ،فرمانداری، سازمان تبلیغات اسلامی ، ناحیه مقاومت بسیج، رئیس […]

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان از تشکیل شورای نامگذاری محلات در این مجموعه خبر داد. محمد خسروی در این جلسه اظهار داشت: با پیگیری معاونت فرهنگی شهرداری مسجدسلیمان ، شورای نامگذاری محلات متشکل از رئیس اداره ارشاد و دبیر شورای فرهنگ عمومی، نمایندگان دفتر امام جمعه شهرستان ،فرمانداری، سازمان تبلیغات اسلامی ، ناحیه مقاومت بسیج، رئیس بنیاد شهید و جانبازان و مسئول روابط عمومی شهرداری تشکیل شد.

وی افزود: علی رغم گذشت زمان زیادی تاکنون نامگذاری حوزه شهری به دلایل مختلفی عملیاتی نشده و این موضوع موجب بروز مشکلات و سرگردانی ادارات در ارائه خدمات بهینه و به موقع به شهروندان شده است که انتظار می رود با تشکیل کارگروه نامگذاری ، روند اجرایی شدن این موضوع محوری در شهر هر چه سریع تر انجام شود.
وی اضافه کرد: در اولین نشست این شورا نامگذاری محلاتی همچون: بی بی یان، شیخ مندنی، مالجونکی و چندین کوچه و خیابان دیگر در نقاط مختلف سطح شهر مورد بررسی و بحث قرار گرفت و مقرر شد مصوبات جلسه جهت تصویب نهایی و اجرا به صحن پارلمان شهری ارسال شوند.
شهردار مسجدسلیمان در خاتمه گفت: نامگذاری مناطق مختلف سطح شهر به صورت محله به محله در دست اقدام است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب آقایان مسئولین محترم: با عنایت به اینکه مشکلات شهر با تغییر نام محلات رفع نمی‌شود، باید در نظر داشت که اعتبار و خاطرات خوش شهر به نام‌های قدیمی محلات آن می‌باشد و هیچ ربطی به گذشت زمان ندارد. لذا بهتر و پسندیده تر و لازم می‌باشد که اعضای کمیته محترم به مبلمان، فضای سبز و امکانات شهری و کارهای عملیاتی و اجرایی که قابل لمس و دیدن برای شهروندان بزرگوار MIS باشندبیندیشند، در همین راستا از جلسات رزومه‌ای بی‌فایده خودداری نمایید.و مسجدسلیمان را با شهرهای دیگر خوزستان مقایسه نماید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.