• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12161اخبار امروز : 0
6

امام جمعه موقت مسجدسلیمان:
امیدواریم دولت جدید در جهت خدمت به مردم موفق عمل کند

  • کد خبر : 65216
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه موقت مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>امیدواریم دولت جدید در جهت خدمت به مردم موفق عمل کند</span>

آزادگان نماد صبر، استقامت و سرافرازی هستند/ مسئولان در ارتباط با فعالیت های فرهنگی آن گونه که باید حمایت نمی کنند/ امیدواریم دولت جدید در جهت خدمت به مردم موفق عمل کند رویش زاگرس: حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن […]

آزادگان نماد صبر، استقامت و سرافرازی هستند/ مسئولان در ارتباط با فعالیت های فرهنگی آن گونه که باید حمایت نمی کنند/ امیدواریم دولت جدید در جهت خدمت به مردم موفق عمل کند

رویش زاگرس: حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: ۲۶ مرداد ماه، روز آزادگی و سرافرازی است.
وی ادامه داد: این روز یادآور بازگشت غرور آفرین مردان آزاده ای است که با ایمان راسخ خود در برابر سخت‌ترین فشارهای دشمنان، چشم در چشم، ایستادند و با تحمل دردهای اسارت در خاک دشمن، نماد مقاومت شدند…
امام جمعه موقت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۳۱ مرداد روز جهانی مساجد گفت:
مساجد از فرصت های بی نظیری ست که انسان های بزرگی در آن پرورش یافته و به جایگاههای بالایی نیز دست یافته اند.
وی ادامه داد: از مسئولین شهرستان انتظار داریم به وضعیت مساجد توجه بیشتری نشان دهند خصوصا در بحث سرمایشی که مساجد ما مشکلات اساسی دارند.
همچنین در ارتباط با فعالیت های فرهنگی آن گونه که باید از سوی مسئولان شهرستان حمایتی صورت نمی گیرد. بطور مثال چند ماهی ست مکاتباتی با مدیرعامل محترم مناطق نفخیز جنوب جهت در اختیار قراردادن چند دستگاه اتوبوس برای اردوی فرهنگی جوانان داشته ایم که متاسفانه علیرغم پیگیری های فرماندار و امام جمعه محترم پاسخی به این مکاتبه داده نشده است!
خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک ۱ شهریور روز پزشک گفت: انتظار داریم مسئولین محترم به دغدغه های این قشر زحمت کش بصورت ویژه توجه کنند اما نقدهایی هم به تعدادی انگشت شمار وجود دارد که از مسئولین خواهشمندیم اجازه ندهند تا برخی رفتارهای نامناسب موجب تضعیف این علاقه‌ و احترام مردم نسبت به گروه پزشکی شود. به طور مثال به پزشکی می گویند بیمار اورژانسی ست اما او حاضر نمی شود به بیمارستان برود و می گوید باید به مطبم بیاید که این به دور از اخلاق حرفه ای ست.
حجت الاسلام داودی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت نیز گفت: امیدوار هستیم دولت جدید در جهت خدمت به مردم موفق عمل کند و در این راه همه باید در حد توان خود کمک کنند.
وی در ارتباط با کودتای ۲۸ مرداد نیز گفت: ۲۸ مرداد روز کودتای ننگین آمریکا علیه ایران بود آن روز آمریکا نشان داد که تمامی قوانین بین المللی و حقوق آن‌ها ابزار مستکبرین است که هر وقت بخواهند از آن حمایت کرده و هر وقت به نفع آن‌ها نباشد زیرپای می‌گذراند.
داودی عنوان کرد: آمریکا نه تنها نتوانست علیه ایران اقدامی انجام دهد بلکه این ایران بود که توانست پای آمریکا را از خاک کشورهای مسلمان قطع کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.