• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 12155اخبار امروز : 1
5

دکتر جباری در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی
هدف همه ما کمک به رئیس جمهور، دولت و کابینه است/امیدوارم هر چه سریع تر دولت تشکیل و کمی از مشکلات مردم کاسته شود

  • کد خبر : 65229
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دکتر جباری در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>هدف همه ما کمک به رئیس جمهور، دولت و کابینه است/امیدوارم هر چه سریع تر دولت تشکیل و کمی از مشکلات مردم کاسته شود</span>

رویش زاگرس: دکتر رضا جباری در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: بنده از نزدیک خدمت رئیس جمهور ارادت دارم و به آن ساده زیستی و حرف‌هایی که فقط در کلام نیست بلکه در عمل نیز به آن‌ها اعتقاد دارد یقین دارم. به گزارش پایگاه خبی رویش زاگرس وی افزود: الحمدالله مردم هم به این […]

رویش زاگرس: دکتر رضا جباری در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: بنده از نزدیک خدمت رئیس جمهور ارادت دارم و به آن ساده زیستی و حرف‌هایی که فقط در کلام نیست بلکه در عمل نیز به آن‌ها اعتقاد دارد یقین دارم. به گزارش پایگاه خبی رویش زاگرس وی افزود: الحمدالله مردم هم به این اعتقاد دارند و به این ایمان شما، لبیک گفته و علیرغم تمام مشکلاتی که امروز به قول شما ناشی از عملکرد مسئولین بود، پای صندوق‌های رأی آمدند و بالای ۵۰ درصد در انتخابات مشارکت داشتند.
این نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای دکتر، این موضوع، مسئولیت شما را سنگین می‌کند. قطعاً هدفمان کمک به جنابعالی، دولت و کابینه است که انشاالله هرچه سریع‌تر دولت شما تشکیل و کمی از مشکلات مردم رفع شود.
وی افزود:امروز ما در اقصی نقاط کشور از مشکل بیکاری، مشکلات حوزه بهداشت و درمان رنج می بریم و امیدوار هستیم با حضور شما این مشکلات کاهش یابد.
رضا جباری گفت: اگر امروز جوانان ما بعد از طی دوره طولانی از تحصیلات با پذیرش رنج‌های بسیار کشور خود را ترک می‌کنند، به دلیل عدم اجرای قوانین و سیاست‌های ابلاغی توسط مقام معظم رهبری و قانون‌های بالادستی است.
وی افزود: ما همه دوستدار شما هستیم و موفقیت شما را موفقیت نظام، رهبری و خودمان می‌دانیم. همه ما با این انقلاب عجین هستیم اما خواهشی که داریم این است با همین روال پیش بروید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.