• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
8

با حضور سرهنگ عالی تختی فرمانده هوانیروز مسجدسلیمان
مراسم تجلیل از آزادگان و سالروز آزادسازی پاوه برگزار شد

  • کد خبر : 65236
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور سرهنگ عالی تختی فرمانده هوانیروز مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مراسم تجلیل از آزادگان و سالروز آزادسازی پاوه برگزار شد</span>

رویش زاگرس: با حضور سرهنگ عالی تختی فرمانده هوانیروز، محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرشید داودی نایب رئیس شورای شهر مسجدسلیمان مراسم تجلیل از آزادگان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرمانده هوانیروز مسجدسلیمان، در مراسم تجلیل از آزادگان گفت: آزادگان در طول اسارت سختی های بسیاری را متحمل […]

رویش زاگرس: با حضور سرهنگ عالی تختی فرمانده هوانیروز، محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرشید داودی نایب رئیس شورای شهر مسجدسلیمان مراسم تجلیل از آزادگان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرمانده هوانیروز مسجدسلیمان، در مراسم تجلیل از آزادگان گفت: آزادگان در طول اسارت سختی های بسیاری را متحمل شدند که در کلام نمی گنجد.
سرهنگ خلبان ستاد محمد عالی تختی فرمانده پایگاه دوم رزمی هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان ادامه داد:
آزادگان سرافراز هرگز از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نیامده و با ایثار و مقاومت نقشه های تبلیغاتی دشمنان را خنثی کردند.
وی اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی این عزیزان است و مقاومت آزادگان را باید گرامی بداریم.
وی همچنین با اشاره به سالروز آزادسازی پاوه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهیدان چمران و فلاحی گفت: این دو شهید والامقام نقش اساسی و کلیدی در عملیات آزادسازی پاوه داشتند؛ همچنین هوانیروز نقش بی‌بدیلی در این عملیات داشت که متاسفانه کمتر به آن پرداخته شده است و باید نقش هوانیروز تبیین شود.
سرهنگ عالی تختی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای تضعیف جمهوری اسلامی با راه انداختن جنگ های نیابتی قصد ضربه زدن به کشور را داشتند و اگر جانفشانی فرزندان این خاک و بوم علی الخصوص هوانیروز قهرمان نبود شاید شهر پاوه سقوط می کرد…
لازم به ذکر است در پایان این مراسم  مسجدسلیمان برگزار شد از آقایان اسماعیل منصوری، غلامعباس مولایی و راه علی قنبری سه تن از آزادگان به همراه تعدادی از بازنشستگان هوانیروز تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.