• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
5

پیام شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز کارمند و هفته دولت

  • کد خبر : 65332
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
پیام شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز کارمند و هفته دولت

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن روز کارمند و هفته دولت را تبریک گفت. در پیام محمد خسروی آمده است: هفته دولت یادآور جانفشانی های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان والامقام “رجایی و باهنر” الگوهای ساده زیستی، تعهد و خدمتگزاری به مردم است. درس بزرگی […]

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن روز کارمند و هفته دولت را تبریک گفت. در پیام محمد خسروی آمده است:

هفته دولت یادآور جانفشانی های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان والامقام “رجایی و باهنر” الگوهای ساده زیستی، تعهد و خدمتگزاری به مردم است.
درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به همه ما دادند این بود که مسئولان در هر جایگاهی باید با در نظر گرفتن عدالت، خالصانه به دنبال پیشرفت و آبادانی کشور باشند و از هیچ کوششی برای ساختن میهنی آباد و مستقل دریغ نکنند.
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است.
چهارم شهریور ماه که روز کارمند نامگذاری شده است فرصت ارزنده ای است تا از زحمات و تلاش های کارمندان عزیز در راه خدمت به جامعه و اعتلای نظام اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
اینجانب ضمن نکوداشت یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگذاران صادق و پر تلاش ایران اسلامی تبریک عرض نموده ، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی ، اجرای منویات مقام معظم رهبری، و سیاست های دولت جدید در خدمت به مردم ، از درگاه خداوند متعال خواهانم.

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.