• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12165اخبار امروز : 4
5

شهردار مسجدسلیمان:
به زودی عملیات اجرایی تعریض و رفع نقاط حادثه خیز دو راهی بی بیان آغاز خواهد شد

  • کد خبر : 65359
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>شهردار مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>به زودی عملیات اجرایی تعریض و رفع نقاط حادثه خیز دو راهی بی بیان آغاز خواهد شد</span>

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات اجرایی تعریض و رفع نقاط حادثه خیز دو راهی بی بیان خبر داد. محمد خسروی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : تپه رانشی مسیر دوراهی بی بیان یکی از نقاط حادثه خیز و پرخطر شهری قلمداد می شود که به همین منظور عملیات اجرایی تعریض و […]

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات اجرایی تعریض و رفع نقاط حادثه خیز دو راهی بی بیان خبر داد.
محمد خسروی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : تپه رانشی مسیر دوراهی بی بیان یکی از نقاط حادثه خیز و پرخطر شهری قلمداد می شود که به همین منظور عملیات اجرایی تعریض و رفع نقاط حادثه خیز این مسیر از محل عوارض آلایندگی به زودی آغاز خواهد شد.
وی افزود: در همین راستا منازل مسکونی مشرف این تپه تملک شده و به صورت کامل تخلیه گردیده و از فردا مسیر دسترسی دو راهی بی بیان (جنب پل) به میدان نمره یک (جنب ساختمان بانک ملی) و بالعکس به صورت دو طرفه مسدود خواهد شد.
شهردار مسجدسلیمان در خاتمه گفت: از شهروندان گرامی انتظار می رود ضمن صبر و شکیبایی تا تکمیل این پروژه از مسیرهای فرعی و محلی تردد نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.