• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
4

در آئین تجلیل از خادمین امام حسین(ع)
تجلیل از خدمات و مدیریت موکب امام رضا “ع”شهرستان مسجدسلیمان واقع در مرز چزابه

  • کد خبر : 65395
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در آئین تجلیل از خادمین امام حسین(ع)</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تجلیل از خدمات و مدیریت موکب امام رضا “ع”شهرستان مسجدسلیمان واقع در مرز چزابه</span>

رویش زاگرس: موکب امام رضا”ع”شهرستان مسجدسلیمان واقع در مرز چزابه در آیین تجلیل از مواکب برتر که به همت شهرداری تهران برگزار گردید در جمع هشت موکب برگزیده و منتخب قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در مرز چزابه حدود ۲۲۰ موکب دارای مجوز فعالیت و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی “ع”هستند. […]

رویش زاگرس: موکب امام رضا”ع”شهرستان مسجدسلیمان واقع در مرز چزابه در آیین تجلیل از مواکب برتر که به همت شهرداری تهران برگزار گردید در جمع هشت موکب برگزیده و منتخب قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در مرز چزابه حدود ۲۲۰ موکب دارای مجوز فعالیت و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی “ع”هستند.
از آنجا که امسال توسط عوامل اجرایی موکب امام رضا “ع”در یک مدت زمان کوتاه و محدود یک ماهه و پای کار آمدن جمعی از ارادتمندان به اهل بیت (علیه السلام) امام جمعه محترم و همچنین فرماندار و جمعی از شورای اداری شهرستان با اجرای ۶۰۰ متر مربع تاسیسات برق و فاضلاب، اجرای۹۰۰ متر مربع موزائیک کف و سرامیک بدنه آشپزخانه و سرویس بهداشتی آقایان و خانم ها و اجرای ۷۰۰ متر مربع سفید کاری و همچنین فراهم نمودن شرایط اسکان شبانه روزی برای زوار خواهر و برادر و ارائه خدمات پذیرایی در سه وعده صبحانه، ناهار، شام با بهترین کیفیت و همچنین ایاب و ذهاب زوار از شهرستان به مرز چزابه و بلعکس باعث گردید ضمن رضایت مندی زوار در نظر سنجی های عمومی و بازرسی های اختصاصی عوامل اجرایی ستاد اربعین استان موکب امام رضا”ع” در جمع مواکب نمونه مرز چزابه قرار گیرد.
همچنین در آئین تجلیل از خادمین امام حسین “ع”از مهندس محمدرضا کرم زاده به عنوان مدیر نمونه مواکب تقدیر به عمل آمد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. به شهردار بگید . بهتره به واسطه پیگیری که آقای نصیری و ایمان احمدی از شهرداری داشتند. تکلیف اون نیزار و فاضلاب روباز هشت بنکله ( جنب مسجد حضرت معصومه را مشخص کنه. که از انتشار گاز سمی فاضلاب مردم دارن دچار تنگی نفس وبیماری های ریوی میشن . من اینو قبلا هم در خبرهای رویش زاکرس در قسمت دیدگاه نوشتم‌ ولی ظاهرا نشریه شما هم . حاضر نیست منعکس کنه‌.

  2. به نظرمن که اگه بنده حقیر زائر امام حسین ع بودم همه موکب ها و خادمان امام حسین ع بسیار عالی و بدون ریا به زائران خدمت رسانی کردند. لازم به ذکر است به مسولین محترم به این تقدیر و تشکری که تبعیض قائل میشوید و دیگر خادمان امام حسین ع را دلگیر کردید لازم نبود. اجر و پاداش را امامان معصوم خودشان به خدمتگزارانشان میدهند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.