• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12165اخبار امروز : 4
2

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان:
توزیع یکصد بسته حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند مسجدسلیمان

  • کد خبر : 65402
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>توزیع یکصد بسته حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان از توزیع یکصد بسته معیشتی به خانواده های نیازمند زندانیان خبر داد. بیژن قنبری در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افرود: به مناسبت اربعین حسینی و با حضور خلیلی رئیس اداره زندان شهرستان مسجدسلیمان تعداد یکصد بسته معیشتی به ارزش تقریبی […]

رویش زاگرس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان از توزیع یکصد بسته معیشتی به خانواده های نیازمند زندانیان خبر داد.
بیژن قنبری در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افرود: به مناسبت اربعین حسینی و با حضور خلیلی رئیس اداره زندان شهرستان مسجدسلیمان تعداد یکصد بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته یک میلیون تومان میان خانواده های نیازمند زندانیان توزیع شد.
قنبری افزود: این اقلام در دو ماه گذشته از طریق شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به انجمن حمایت از زندانیان اهدا شده بود که بخشی از آن درگذشته و الباقی امروز به مناسبت اربعین حسینی توزیع گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.