• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
5

با حضور رئیس کل دادگستري و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
اولین میانجیگر توسعه حل اختلاف مسجدسلیمان پروانه میانجیگری خود را دریافت کرد

  • کد خبر : 65517
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور رئیس کل دادگستري و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اولین میانجیگر توسعه حل اختلاف مسجدسلیمان پروانه میانجیگری خود را دریافت کرد</span>

رویش زاگرس: با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر امانت بهبهانی معاون قضایی رئیس کل دادگستري و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان مراسم تحلیف اولین میانجی گران در امور کیفری قوه قضائیه ساعت برگزار و حاج حیدر مهدی پور به عنوان اولین میانجیگر در امور کیفری مسجدسلیمان پروانه خود را دریافت کرد. به گزارش […]

رویش زاگرس: با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر امانت بهبهانی معاون قضایی رئیس کل دادگستري و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان مراسم تحلیف اولین میانجی گران در امور کیفری قوه قضائیه ساعت برگزار و حاج حیدر مهدی پور به عنوان اولین میانجیگر در امور کیفری مسجدسلیمان پروانه خود را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس میانجی گری یکی از راه‌های کاهش پرونده‌ها در محاکم است که بر اساس سیاست‌ها و سند تحول و اجرای مفاد بند ۱۶ قانون پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این نهاد راه اندازی شده است.
از آنجائی که میانجیگری در خارج از محیط محاکم و مراجع قضائی صورت می پذیرد می‌تواند تا حد زیادی در رفاه حال شهروندان موثر باشد و از ازدحام در دادگاه ها جلوگیری بعمل آورده و علاوه بر حذف تشریفات و فرآیند رسیدگی قضایی باعث کاهش اطاله دادرسی و تسریع در احقاق حق افراد ذی نفع شده است.
گفتنی است در پایان این مراسم میانجیگران ضمن ادای سوگند در پیشگاه قرآن کریم و قرائت سوگندنامه پروانه میانجیگری خود را از معاون حل اختلاف دادگستری استان دریافت و به طور رسمی کار خود را آغاز می کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.