• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 12155اخبار امروز : 0
6

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اندیکا خبر داد:
یک بومگردی و یک مهمان پذیر در شهرستان اندیکا کلنگ زنی شد/دو بومگردی نیز بزودی کلنگ زنی خواهد شد

  • کد خبر : 65541
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اندیکا خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>یک بومگردی و یک مهمان پذیر در شهرستان اندیکا کلنگ زنی شد/دو بومگردی نیز بزودی کلنگ زنی خواهد شد</span>

رویش زاگرس: به مناسبت هفته دولت و با حضور امرالله نوذری فرماندار اندیکا و جمعی از مدیران اجرایی یک بومگردی و یک مهمان پذیر در شهرستان اندیکا کلنگ زنی شد. موسوی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اندیکا در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: این بومگردی با مجوز اداره […]

رویش زاگرس: به مناسبت هفته دولت و با حضور امرالله نوذری فرماندار اندیکا و جمعی از مدیران اجرایی یک بومگردی و یک مهمان پذیر در شهرستان اندیکا کلنگ زنی شد.
موسوی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اندیکا در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: این بومگردی با مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام که پس از مجوزات لازم طی جلسه شورای اشتغال شهرستان و با همکاری اداره امور عشایر تسهیلاتی برای این بومگردی ها در نظر گرفته شد که پس از مراحل بانکی موفق شدند تسهیلات خود را دریافت کنند.
مبلغ سرمایه گذاری بخش خصوصی مهمان پذیر ۲٠ میلیارد تومان بوده که پس ازتکمیل پرونده تسهیلاتی وپیشرفت کار نیز دریافت خواهد کرد همچنین بوم گردی بابا زاهد چلومبلغی بالغ بر ۱میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده است که با پیشرفت فیزیکی نیز فرایند تکمیل تسهیلات انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: دو بومگردی نیز در منطقه دشتگل بزودی کلنگ زنی خواهدشد و هر کدام جداگانه نیز به همین مقدار تسهیلات با همکاری خوب اداره امور عشایر و بانک های عامل دریافت نموده اند که جای سپاسگزاری را داریم.
شهرستان اندیکا دارای جاذبه های تاریخی گردشگری، تفریحی و صنایع دستی بسیاری ست و در دو سال متوالی سومین شهر گردشگر پذیر استان خوزستان معرفی شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اندیکا از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت راه اندازی مجتمع های گردشگری، بومگردی، مهمان پذیر، خانه مسافر، رستوران سنتی خواست به اداره میراث فرهنگی گردشگری شهرستان اندیکا واقع درقلعه خواجه مراجعه نمایند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام و تشکر فراوان از مسئولین و بانیان این طرح ها ….
    به طور حتم این طرح‌ها هم در بخش چلو و هم در شلال و دشت گل و ان شاء الله بعدها در لالی بسیار لازم بوده و با توجه به جایگاه خاص و چند اقلیمی و متنوع طبیعی و و باستانی و‌حتی تنوع و اختلاف در ساختار طبیعت و زمین شناسی و عشایری و …. بسیار لازم و واجب بودن و حتماً در آبنده موثر بر پیشرفت منطقه خواهد بود ….‌
    ممنون از دست اندرکاران و دلسوزان منطقه و استان و کشور عزیزمان _. نوروز
    اهواز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.