• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12165اخبار امروز : 4
1

با حمایت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:
بسته معیشتی بین خانواده های ایتام و اقشار نیازمند تهیه و توزیع گردید

  • کد خبر : 65576
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حمایت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>بسته معیشتی بین خانواده های ایتام و اقشار نیازمند تهیه و توزیع گردید</span>

رویش زاگرس: با پیگیری ها و حمایت های مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ۱۰۰۰بسته معیشتی بین خانواده های ایتام و اقشار نیازمند تهیه و توزیع گردید. حجت الاسلام علی قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: در این طرح حمایتی اقلام […]

رویش زاگرس: با پیگیری ها و حمایت های مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ۱۰۰۰بسته معیشتی بین خانواده های ایتام و اقشار نیازمند تهیه و توزیع گردید. حجت الاسلام علی قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود:
در این طرح حمایتی اقلام مورد نیاز با بررسی میدانی از خانواده ها و با مشارکت مراکز خیریه و حمایتی، انجمن زندانیان، هیئات مذهبی و مساجد تهیه و در اختیار خانواده ها قرار گرفت.
قندعلی افزود: رسالت امروز هیئات مذهبی جهاد تبیین و حضور میدانی در کف جامعه و همکاری با مجموعه های خدمت رسان در راستای رفع مشکلات مردم است که بحمدالله جوانان هیئتی و مجموعه های مذهبی در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکردند و در این طرح نیز با مشارکت روابط عمومی و بسیج نفت و گاز مسجدسلیمان و هیئات مذهبی در راستای رفع محرومیت اقدامات لازم به عمل آمد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در ادامه با تقدیر از مهندس هیهاوند مدیر عامل بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، روابط عمومی و بسیج نفت از حمایت های این مجموعه و کارکنان خدوم شرکت بهره برداری از اقشار نیازمند و همچنین حمایت های همیشگی از محافل ملی و مذهبی ومراکز آموزشی، تقدیر و تشکر کرد و افزود: مجموعه نفت در راستای ارائه خدمات در حد توان همکاری های لازم را داشته است و امیدواریم این حمایت ها همچنان تداوم داشته باشد و مردم عزیز مسجدسلیمان بیش از پیش از این خدمات بهره مند شوند.
گفتنی است در این طرح افراد نیازمند و ایتام تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، مراکز خیریه زنده یادان رضایی، کمپ ترک اعتیاد،
موسسه صدای باران، هیئات مذهبی فعال، انجمن حمایت از زندانیان و انجمن اوتیسم، برخی پایگاه های بسیج مساجد هدف مورد حمایت قرار گرفت.
قندعلی در پایان از برنامه ریزی و تلاش های فرزین سلطانی دبیر شورای هیئات مذهبی مسجدسلیمان در راستای توزیع و همکاری با مساجد و مجموعه های حمایتی تشکر کرد و افزود: جهت سایر مساجدی که در این مرحله موفق به خدمتگذاری نشدیم نیز برنامه ریزی لازم انجام شده تا درطرح های آتی مورد حمایت قرار گیرند‌.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.