• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12165اخبار امروز : 4
3

دیدار معاون استاندار خوزستان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده شهید فرزاد بهادری

  • کد خبر : 65585
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
دیدار معاون استاندار خوزستان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده شهید فرزاد بهادری

رویش زاگرس: معاون عمرانی استاندار خوزستان به همراه دکتر رضا جباری نماینده مسجدسلیمان و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در منزل شهید فرزاد بهادری با اعضای خانواده این شهید والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد‎ند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر خانچی معاون استاندار خوزستان گفت: دیدار با خانواده شهدا و […]

رویش زاگرس: معاون عمرانی استاندار خوزستان به همراه دکتر رضا جباری نماینده مسجدسلیمان و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در منزل شهید فرزاد بهادری با اعضای خانواده این شهید والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد‎ند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر خانچی معاون استاندار خوزستان گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.
دکتر رضا جباری نیز گفت: باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.
پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان نیز دیدار با خانواده شهدا را مایه افتخار دانست و افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و افتخار و پالایش روح انسان است.
محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن قدردانی از حضور و دیدار معاون استاندار خوزستان، نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان با خانواده شهید بهادری اظهار کرد: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم. وی گفت: شهید فرزاد بهادری متولد سال ۱۳۴۳ در سن ۱۸ سالگی در تاریخ ۲ شهریور سال ۱۳۶۱ در منطقه جفیر به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.