• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 12155اخبار امروز : 1
3

خادم الشهدای مسجدسلیمان درگذشت

  • کد خبر : 65661
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
خادم الشهدای مسجدسلیمان درگذشت

رویش زاگرس: محمد حسین رستمی از کارکنان بازنشسته اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان و برادر شهید حسین رستمی که از او به عنوان خادم الشهدای مسجدسلیمان یاد می شد درگذشت. وی عمر شریف خود را وقف خدمت به افضل ترین بندگان یعنی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار […]

رویش زاگرس: محمد حسین رستمی از کارکنان بازنشسته اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان و برادر شهید حسین رستمی که از او به عنوان خادم الشهدای مسجدسلیمان یاد می شد درگذشت. وی عمر شریف خود را وقف خدمت به افضل ترین بندگان یعنی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیشتر شهدای شهرستان مسجدسلیمان توسط این عزیز غسل و کفن گردید…
محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت زنده نام محمدحسین رستمی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خانواده محترم همکار گرانقدر خادم الشهدا شادروان زنده یاد «محمد حسین رستمی»

سلام علیکم
درگذشت همکار خادم الشهدا شادروان زنده یاد «محمد حسین رستمی» موجب تاثر و تألم گردید.

بی تردید خدمات بی شائبه این همکار خدوم که عمر شریف خود را وقف خدمت به افضل ترین بندگان (خانواده های معزز شهدا و ایثارگران) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیشتر شهدای شهرستان مسجدسلیمان توسط این عزیز غسل و کفن گردید در نزد خداوند متعال مأجور است و دعای خیر این عزیزان بهترین توشه برای آخرت وی خواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده رحمت و غفران الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت می نمایم.

بی شک روح بلند این همکار خادم‌الشهدا نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده و نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح دل ها، ماندگار خواهد ماند و ان‌شاءالله تعالی روح مطهر عزیز سفر کرده با برادر شهیدش حسین رستمی محشور گردد.
ریاست و همکاران بنیاد شهید شهرستان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. پدرم
    روحت جاویدان و قرین رحمت الهی
    دلمون برات تنگ میشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.