• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12161اخبار امروز : 0
2

در آستانه سال تحصیلی جدید جهت برنامه ریزی ارائه خدمات به فرزندان دانش آموز زندانیان
نشست رئیس اداره زندان و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 65671
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در آستانه سال تحصیلی جدید جهت برنامه ریزی ارائه خدمات به فرزندان دانش آموز زندانیان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>نشست رئیس اداره زندان و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مسجدسلیمان برگزار شد</span>

رویش زاگرس: نشست رئیس اداره زندان مسجدسلیمان با مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان جهت ارزیابی عملکرد و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات به فرزندان دانش آموز مددجویان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با بیان این که حمایت از خانواده و فرزندان زندانیان در اولویت […]

رویش زاگرس: نشست رئیس اداره زندان مسجدسلیمان با مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان جهت ارزیابی عملکرد و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات به فرزندان دانش آموز مددجویان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با بیان این که حمایت از خانواده و فرزندان زندانیان در اولویت برنامه های سازمان زندان ها قرار دارد گفت: برنامه های حمایتی از خانواده های زندانیان جهت کاهش مشکلات این قشر تا زمانی که زندانی از حبس رهایی یابد ادامه خواهد داشت. این حمایت ها شامل خدمات مددکاری و توانمند سازی آنان و خانواده هایشان خواهد بود.
خلیلی ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مسجدسلیمان گفت: اداره زندان مسجدسلیمان با تمام توان در چارچوب قانون به حمایت های خود و همکاری با انجمن حمایت از زندانیان ادامه خواهد داد.
بیژن قنبری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مسجدسلیمان نیز ضمن تقدیر از مجید خلیلی رئیس اداره زندان مسجدسلیمان و همکاران ایشان همچنین تشکر و قدردانی از علی زلقی دادستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به این که در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم بسیاری از خانواده های مددجویان تحت پوشش این انجمن نگران تهیه نیارمندی های فرزندان خود هستند. وی از همه خیرین، موسسات خیریه،مدیران شهرستان و مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان خواست در خرید البسه و لوازم آموزشی و هزینه های ثبت نام دانش آموزان تحت پوشش در کاهش بخشی از نگرانی های این خانواده ها با انجمن حمایت از زندانیان همکاری کنند.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه از تلاش های قنبری مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان با اعطای لوحی به امضای علی زلقی دادستان و مجید خلیلی رئیس اداره زندان مسجدسلیمان قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.