• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12161اخبار امروز : 0
3

رئیس کمیته امداد مسجدسلیمان خبر داد:
همزمان با سراسر کشور پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان(جشن عاطفه ها) در مسجدسلیمان برگزار می شود

  • کد خبر : 65675
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس کمیته امداد مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>همزمان با سراسر کشور پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان(جشن عاطفه ها) در مسجدسلیمان برگزار می شود</span>

رویش زاگرس: رئیس اداره کمیته امداد حضرت امام (ره) مسجدسلیمان از اجرای پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در این شهرستان خبر داد. پژمان منصورنیا در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: همزمان با سراسر کشور، پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند و جشن عاطفه‌ها با شعار آینده ساز […]

رویش زاگرس: رئیس اداره کمیته امداد حضرت امام (ره) مسجدسلیمان از اجرای پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.
پژمان منصورنیا در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: همزمان با سراسر کشور، پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند و جشن عاطفه‌ها با شعار آینده ساز باشیم در مسجدسلیمان آغاز و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.
منصورنیا ادامه داد: هر ساله در آستانه شروع سال تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی جشن عاطفه‌ها را با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و نیکوکاری با مشارکت آحاد مردم برگزار می‌کند.
وی گفت: این جشن در آستانه ورود به سال تحصیلی و در راستای کمک به تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت و افزایش هم‌بستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه برگزار می‌شود و امسال براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته باشد.
رئیس کمیته امداد امام (ره) گفت:
شهروندان و خیرین می‌توانند برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه از طریق شماره کارت: ۴۳۸۱-۵٠٠۲-۹۹۷۹-۶٠۳۷
و یا کد دستوری: #۱*٠۶۱۵*۸۸۷۷* اقدام نمایند. همچنین کمک های غیر نقدی خود را به اداره کمیته امداد اهدا تا به دست نیازمندان برسانند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.