• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12161اخبار امروز : 0
3

دیدار سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان و جمعی از اعضاء بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت مسجدسلیمان با فرمانده سپاه شهرستان

  • کد خبر : 65788
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
دیدار سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان و جمعی از اعضاء بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت مسجدسلیمان با فرمانده سپاه شهرستان

رویش زاگرس: در راستای ارتقاء سطح هم افزایی و هماهنگی بیشتر، سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان و جمعی از اعضاء بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت مسجدسلیمان با فرمانده سپاه شهرستان دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید سرپرستان آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان و بسیج فرهنگیان سپاه مسجدسلیمان با […]

رویش زاگرس: در راستای ارتقاء سطح هم افزایی و هماهنگی بیشتر، سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان و جمعی از اعضاء بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت مسجدسلیمان با فرمانده سپاه شهرستان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید سرپرستان آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان و بسیج فرهنگیان سپاه مسجدسلیمان با حضور در دفتر کار “سرهنگ پاسدار سید مهدی میرسالاری” فرمانده سپاه ناحیه مقاومت مسجدسلیمان در خصوص ایجاد هماهنگی های لازم بین بسیج و آموزش و پرورش شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این نشست “مهدی مقدم” سرپرست آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک انتصاب “سرهنگ سیدمهدی میرسالاری” به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد. “سرهنگ پاسدار میرسالاری” نیز در سخنانی بر هرگونه همکاری با آموزش و پرورش شهرستان،  تاکید کرد.
گفتنی است در این دیدار ، “بختیاری کیان” ، سرپرست کانون بسیج فرهنگیان سپاه مسجدسلیمان، “علی پوریان” مسئول دایره بازرسی ، “کاشانی” مسئول دایره پشتیبانی و “باورصاد” مسئول دفتر سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.