• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 12166اخبار امروز : 1
2

شهردار مسجدسلیمان:
با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در شهر برخورد خواهیم کرد

  • کد خبر : 65830
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>شهردار مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در شهر برخورد خواهیم کرد</span>

رویش زاگرس: شهرداری مسجدسلیمان بحث برخورد و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور زیباسازی سیمای شهری با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی ، واحد اجرائیات […]

رویش زاگرس: شهرداری مسجدسلیمان بحث برخورد و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور زیباسازی سیمای شهری با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی ، واحد اجرائیات شهرداری به صورت شبانه روزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر برخورد کرده و با متخلفین طبق قانون رفتار خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: ساخت و ساز های غیرمجاز علاوه بر عدم رعایت مقاومت و استحکام لازم و همچنین موارد ایمنی و فنی ، بعضا مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند لذا از همشهریان گرامی خواهشمند است در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز، گزارشات خود را به سامانه ۱۳۷ ارسال نمایند.

در همین ارتباط محمود صالحی سرپرست اجرائیات ناحیه یک با اشاره به اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز از وظایف اصلی شهرداری است، بیان داشت: واحد اجرائیات شهرداری با هر گونه عملیات ساختمانی ساختمان‌های فاقد پروانه، عدم رعایت ضوابط و مقررات شهری از جمله دیوار کشی، توجه نکردن به تراکم مجاز، تغییرات در کاربری و نصب پلاکارد غیر مجاز، سد معبر و تصرفات عدوانی به طور جدی برخورد خواهد نمود. بنابراین، چنانچه ملکی در محدوده شهر یا حریم آن واقع شده باشد، برای هر نوع ساخت و ساز، بایستی از شهرداری، پروانه اخذ کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.