• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12167اخبار امروز : 2
0

با حضور سردار دکتر محسن رضایی و جمعی از مسئولین
آئین رونمایی از تندیس میدان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 65846
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور سردار دکتر محسن رضایی و جمعی از مسئولین</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>آئین رونمایی از تندیس میدان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد+تصاویر</span>

رویش زاگرس: با حضور سردار دکتر محسن رضایی، حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، پیمان مولایی فرماندار، محمد خسروی شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر، نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران شهری و به همت شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان، آئین رونمایی از تندیس میدان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. به […]

رویش زاگرس: با حضور سردار دکتر محسن رضایی، حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، پیمان مولایی فرماندار، محمد خسروی شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر، نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران شهری و به همت شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان، آئین رونمایی از تندیس میدان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر محسن رضایی ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان گفت: خوشحالم از این که در آستانه هفته دفاع مقدس و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)دروازه ورودی شهر مزین به تمثال یکی از بزرگان و سرداران دفاع مقدس شده است. وی گفت: حاج قاسم لایق آن است که تمثال ایشان در ورودی های تمام شهرهای ایران نصب شود و خوشحالم از این که این اتفاق در شهر هزار شهید مسجدسلیمان با مردمانی وفادار به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی افتاده است.
لازم به ذکر است تندیس میدان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی و با همت شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان طی دو ماه آماده و نصب گردید.
پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم سردار سلیمانی را الگو و اسوه ملت ایران دانست و گفت نصب تندیس این سردار پر افتخار اسلام و پیرو مکتب سید الشهدا در میدان ورودی شهر زینت بخش شهر و افتخار بزرگی برای مردم ولایت مدار شهرستان مسجدسلیمان است.
محمد خسروی شهردرا مسجدسلیمان نیز گفت: نصب این تندیس، آغاز حرکت هنری در خصوص سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در شهر مسجدسلیمان خواهد بود؛ زیرا هیچ تفکری بدون هنر، در تاریخ ماندگار نیست.
وی ادامه داد: برای نصب و رونمایی از اِلمان، بهترین زمان مناسب، هفته دفاع مقدس بود تا تندیس فردی که برای آزادی جهان اسلام جان خود را فدا و مکتب مقاومت را پایه‌گذاری کرده است نصب گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.