• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 12168اخبار امروز : 3
2

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری لالی:
کشف تجهیزات غیر مجاز حفاری در لالی

  • کد خبر : 65863
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری لالی:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کشف تجهیزات غیر مجاز حفاری در لالی</span>

رویش زاگرس: رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان لالی از کشف تجهیزات به منظور حفاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس اردشیر کوهزاد رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان لالی با اعلام این خبر افزود: نیرو‌های یگان حفاظت این اداره با همکاری نیروی انتظامی […]

رویش زاگرس: رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان لالی از کشف تجهیزات به منظور حفاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس اردشیر کوهزاد رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان لالی با اعلام این خبر افزود:
نیرو‌های یگان حفاظت این اداره با همکاری نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی با حکم قضایی، تجهیزات و آلات حفاری غیرمجاز را در منطقه جعفرآباد از توابع شهرستان لالی کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: تحقیقات در این راستا، تا دستگیری تمامی عوامل توسط مراجع نظامی، انتظامی و قضایی ادامه خواهد داشت.
کوهزاد ضمن تقدیر از همکاری و همیاری مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و دادستان محترم بار دیگر بر اهمیت مشارکت‌های اجتماعی در راستای صیانت و حفاظت از آثار تاریخی تاکید کرد و از مردم خواست:هر گونه موارد مشکوک در این رابطه را به این اداره و یا پلیس ۱۱٠ گزارش دهند. وی ادامه داد:
به استناد ماده ۵۶۲ قانون مجازات اسلامی هرگونه حفاری و کاوش به قصد به‌دست آوردن اموال تاریخی‌فرهنگی ممنوع بوده و مرتکب به حبس و ضبط اشیای مکشوفه به نفع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور و ضبط آلات‌ و ادوات حفاری به نفع دولت محکوم می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.