• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 12169اخبار امروز : 1
1

علی اصغر کلانتری در گفتگو با رادیو بختیاری:
اگر وضعیت این گونه ادامه پیدا کند نه تنها من بلکه از دست مورینیو هم کاری بر نمی آید

  • کد خبر : 65867
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۱۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>علی اصغر کلانتری در گفتگو با رادیو بختیاری:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اگر وضعیت این گونه ادامه پیدا کند نه تنها من بلکه از دست مورینیو هم کاری بر نمی آید</span>

اگر وضعیت این گونه ادامه پیدا کند نه تنها من بلکه از دست مورینیو هم کاری بر نمی آید/ وضعیت نابسامان نفت مسجدسلیمان از ایران فراتر رفته است/بازیکنی برای نشستن روی نیمکت ذخیره نداریم/کاش از اول می گفتند قرار نیست پنجره نقل و انتقالات باز شود رویش زاگرس: علی اصغر کلانتری در ارتباط با وضعیت […]

اگر وضعیت این گونه ادامه پیدا کند نه تنها من بلکه از دست مورینیو هم کاری بر نمی آید/ وضعیت نابسامان نفت مسجدسلیمان از ایران فراتر رفته است/بازیکنی برای نشستن روی نیمکت ذخیره نداریم/کاش از اول می گفتند قرار نیست پنجره نقل و انتقالات باز شود

رویش زاگرس: علی اصغر کلانتری در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفتگو با رادیو بختیاری گفت: شرایط تیم نفت مسجدسلیمان بسیار نامساعد است و تمام فرصت ها دارد از دست می رود.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد:
در بازی دوم ۱۰ نفره به میدان رفتیم حتی یک بازیکن ذخیره هم نداشتیم و تنها یک دروازه بان ۱۶ ساله بدون ذخیره داشتیم که این شرایط بسیار سخت است.
علی‌اصغر کلانتری اظهار کرد: من طی دوران مربیگری ام چه برنده باشم و چه بازنده همیشه پاسخگوی همه تماس‌هاهستم،م چون وظیفه خودم می‌دانم پاسخگوی مردم، هواداران، مسئولان و رسانه‌ها باشم.
وی افزود: وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان از ایران فراتر رفته و همه دنیا از وضعیت نابسامان تیم خبر دارند. کلانتری ادامه داد: اصلا فکر نمی کردم دچار چنین وضعیتی شویم. روز اولی که با مسئولان صحبت کردیم اصلاً از این مشکلات صحبتی نشد و همه چیز عالی به نظر می رسید و به ما گفتند دریچه نقل و انتقالات باز می‌شود، امکانات عالی است و ما هم با افتخار مسجدسلیمان را انتخاب کردیم تا بیاییم تیمی را ببندیم و برای صعود تلاش کنیم اما متاسفانه پس از دو بازی تعداد بازیکنانی که در اختیار ما قرار دارد ۱۳ الی ۱۴ نفر بوده است و هیچ کدام از بازیکنان جدید را نتوانستیم اضافه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ما حتی تنوانستیم از دروازه‌بان های خودمان استفاده کنیم، اگر این گلر ۱۶ ساله هم نبود ما بدون گلر می‌ماندیم.
دو بازی را این‌طور گذراندیم، بازی دوم هم که ۱۰ نفره رفتیم حتی یک ذخیره نداشتیم گلرمان هم همان یک نفر بود، این شرایط واقعا سخت است.
وی اضافه کرد: بچه‌ها با تمام فشاری که به آن ها وارد می‌شود دارند بازی می‌کنند، بازی اولی را که انجام دادیم دو تا مصدوم داشتیم، یکی رباط صلیبی پاره کرد که متین پارسا یکی از بهترین بازیکنان فصل قبل است، بازیکن دیگر علی محمدی نیز دماغش شکست.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان این که اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقاتی برای تیم در حال رخ‌دادن است.
وی تأکید کرد: من از همه مسئولان خواسته‌ام کمک کنند، برای تیمی که کار می‌کنم دلم می‌سوزد دلم برای هواداران می‌سوزد دلم برای این که بالاخره این بازیکنانی که ما هر کدام را از جایی جمع‌وجور کردیم می‌سوزد. ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم نفت مسجدسلیمان خوزستانی و بومی هستند ما هفت تا هشت تا بازیکن اضافه کردیم و دلم می‌خواهد بهترین کار را انجام دهم اما با اتفاقاتی که افتاده است اصلاً نمی‌دانیم بازی دوشنبه آینده‌ را با تیم جم چطور باید انجام دهیم، هیچ‌وقت من چنین چیزی را تجربه نکرده بودم.
کلانتری گفت: کاش روز اول به من گفته بودند پنجره باز نمی‌شود و تا دو تا سه تا چهارتا بازی پنجره باز نمی‌شود و شما از بازیکنان قبل و جوانان و زیر ۲۳ سال استفاده کن آن وقت می‌فهمیدم و انتخاب می‌کردم که می‌توانم یا نمی‌توانم کار را انجام دهم.
وی عنوان کرد: ما اول فصل را از دست دادیم تیمی که می‌خواهد برای صعود مدعی باشد باید اول فصل خیلی قوی داشته باشد و آخر فصل خیلی قوی عمل کند.
وی گفت: حتی اگر همین فردا هم پنجره تیم ما باز شود ما باید از اول شروع کنیم.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سؤال که کی متوجه شدید که پنجره بسته است، اظهار کرد: روز اولی که من در تهران با مسئولان صحبت کردم اصلاً درباره این که امکاناتی نداریم پنجره بسته هست و باز نمی‌شود هیچ صحبتی نکردند بلکه گفتند همه چیز هست و پنجره باز می‌شود.
وی تأکید کرد: نه من حتی اگر مورینیو هم به اینجا بیاید نمی‌تواند با چند بازیکن کاری انجام دهد. من یک مسئولیت فنی دارم که بعد از بازی تصمیم‌گیری می‌کنم ولی گفتند که پنجره احتمال دارد یکشنبه یا دوشنبه باز شود که بعید می‌دانم مگر این که اتفاق جدیدی رخ دهد.
کلانتری خاطرنشان کرد: ما در دو بازی اولی دو باخت آوردیم بازی سوم هم در جم داریم که اگر آن را هم ببازیم جمع‌کردن تیم خیلی سخت میشود.
کلانتری گفت: تا آنجایی که می‌توانم در خدمت مسجدسلیمان هستم ولی اگر دیدم واقعاً کاری از دست من برنمی‌ آید رسما اعلام خواهم کرد.
وی اضافه کرد: اگر قرار باشد تیم به همین شکل پیش برود از دست نه تنها من بلکه بلکه از دست هیچ‌کس کاری بر نخواهد آمد… من وقتی بیرون تیم بودم شکل و شمایلی را برای تیم نفت مسجدسلیمان ترسیم کردم ولی وقتی وارد شدم دیدیم اصلاً این شکلی نیست.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: من‌ بعد از این بازی با مسئولان جلسه می‌گیرم، از آقای جباری نماینده مجلس تشکر می‌کنم که پیگیر هستند.
وی بیان کرد: از مسئولان خواهش می‌کنم هرطوری‌شده برنامه‌ریزی کنند تا بتوانیم در بازی آینده از بازیکنان مان استفاده کنیم وگرنه خیلی دیر می شود…
کلانتری عنوان کرد: تا آنجا که در توان داریم تلاش می‌کنیم اما بیشتر از این در توان ما نیست….

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.