• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 12173اخبار امروز : 5
1

با حضور دکتر محسن رضایی:
نشست صمیمانه جمعی از متنفذین و فعالان اجتماعی- فرهنگی بختیاری برگزار شد

  • کد خبر : 65877
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با حضور دکتر محسن رضایی:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>نشست صمیمانه جمعی از متنفذین و فعالان اجتماعی- فرهنگی بختیاری برگزار شد</span>

رویش زاگرس: به همت موسسه فرهنگی شهید علیمردان خان بختیاری و همکاری دفتر امام جمعه و با حضور دکتر محسن رضایی سومین نشست صمیمانه جمعی از متنفذین و فعالان اجتماعی- فرهنگی تحت عنوان وارگه همدلی برگزار شد. در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و فراجا و جمعی از مدیران دستگاه […]

رویش زاگرس: به همت موسسه فرهنگی شهید علیمردان خان بختیاری و همکاری دفتر امام جمعه و با حضور دکتر محسن رضایی سومین نشست صمیمانه جمعی از متنفذین و فعالان اجتماعی- فرهنگی تحت عنوان وارگه همدلی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و فراجا و جمعی از مدیران دستگاه های اداری همراه بود، دکتر محسن رضایی رئیس تنظیم روابط سران قوا، با تقدیر از برگزاری این نشست صمیمانه گفت: تاریخ قوم پر افتخار بختیاری در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مملوء از ویژگی های ارزشمندی می باشد که این ارزش ها و ویژگی ها باید تقویت شود. وی با اشاره به پیگیری هایی که در خصوص پتروپالایش بختیاری و جاده مسجدسلیمان به اهواز داشته است، گفت: برای اجرای این طرح ها با سازمان برنامه و بودجه هماهنگی به عمل آمده است و با سازمان بازنشستگی کشور در خصوص اجرای طرح پتروپالایش بختیاری و مشارکت بخش خصوصی هماهنگی گردیده و برخی از موانع موجود در اجرای این طرح بزرگ صنعتی از قبیل تخصیص سهمیه گاز به این مجتمع از سوی وزرات نفت و دیگر موانع اداری در سایر وزارتخانه ها پیگیری های لازم به عمل آمده است.
محمدرضا مکوندی مدیر موسسه فرهنگی شهید علیمردان خان بختیاری نیز با اشاره به اهداف پیش روی این موسسه در تقویت ارزش ها و سنت های فاخر قومی و بازنگری و تلاش برای رفع برخی بدعت ها که به مرور زمان ترویج شده اند گفت: در تاریخ قوم پر افتخار بختیاری نقاط برجسته فراوانی وجود دارد که به عنوان میراث ماندگاری باید مورد توجه و شناسایی و انتقال به نسل های جدی قرار بگیرد. وی در ادامه با اشاره به وجود منابع طبیعی چون نفت، گاز، جنگل ها و نقاط متعدد گردشگری، احداث جاده الیگودرز به لالی، احداث جاده میانبر به اهواز که با کاهش 40 کیلومتری فاصله همراه خواهد بود و نیز احداث پتروپالایش بختیاری که موجب توسعه شهرهای مختلف چون لالی، اندیکا و هفتکل و… خواهد شد را از مهمترین مطالبات مردم این منطقه بر شمرد. در ادامه این نشست تعدادی از حاضران در جلسه نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف فرهنگی و توسعه منطقه بیان نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.