• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 12173اخبار امروز : 5
0

پیام تبریک رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 65881
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
پیام تبریک رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

رویش زاگرس: محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است: بسم ربّ الشّهداء و الصدّيقين «دفاع مقدّس» یادآور روزهای رشادت‌، ایثار و از خودگذشتگی بزرگ‌مردانی است که جان عزیز خویش […]

رویش زاگرس: محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است:

بسم ربّ الشّهداء و الصدّيقين

«دفاع مقدّس» یادآور روزهای رشادت‌، ایثار و از خودگذشتگی بزرگ‌مردانی است که جان عزیز خویش را در طبق اخلاص نهاده و با نثار خون مطهر خود به بالاترین مقصد کمال انسانی نائل آمدند و عزّت و افتخار امروز ملّت ایران را در عرصه جهانی رقم زدند.

بی‌شک، پشتوانه معنوی و میراث خون گران بهای شهدای گلگون‌کفن ایران اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور تبلور یافته و امروز جوانان غیور و آزاده در عرصه‌های مختلف جهاد، مشق ایثار و مقاومت نموده و جان عزیز خود را فدای امنیت و سربلندی این سرزمین مقدس می‌کنند.
اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدّس را به همه مردم، پیشکسوتان و رزمندگان بازمانده از آن روزهای درخشان، خانواده معزّز شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، عزّت، سربلندی و توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسألت دارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.