• امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
کل اخبار 12181اخبار امروز : 3
0

نشست کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 65912
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
نشست کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر مسجدسلیمان برگزار شد

رویش زاگرس: نشست کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر مسجدسلیمان با حضور محمد خسروی شهردار ، فرشید داودی رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورا و جمعی از معاونت ها،کارشناسان و پیمانکاران در صحن پارلمان شهری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس طی این نشست آخرین روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهری و رفع موانع موجود […]

رویش زاگرس: نشست کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر مسجدسلیمان با حضور محمد خسروی شهردار ، فرشید داودی رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورا و جمعی از معاونت ها،کارشناسان و پیمانکاران در صحن پارلمان شهری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس طی این نشست آخرین روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهری و رفع موانع موجود مورد بررسی و مباحثه قرار گرفت.
محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: از کلیه متخصصان، نخبگان و صاحب نظران شهر مسجدسلیمان دعوت بعمل می آید در راستای پیشبرد اهداف شهری پیشنهادات، دیدگاه‌ها و نظرات خود را به صورت حضوری به اداره روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان ارائه نمایند.
وی ادامه داد: بی شک مجموعه مدیریت شهری پس از بررسی پیشنهادات و راهکارها و نیازسنجی، پروژه های قابل اجرا را در دستور کار قرار داده و پس از فاز مطالعات، وارد مرحله اجرا خواهند شد تا گام‌های مثبتی برای توسعه شهر برداشته شود.
در ادامه فرشید داودی رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر بیان داشت : پروژه های بزرگی در سطح مناطق مختلف شهر در حال اجرا هستند که در تلاش هستیم با تسریع در روند اجرای کار، بخشی از این پروژه ها را تا پایان سال به سرانجام برسانیم همچنین نواقص و موانع برخی پروژه ها نیز باید هرچه زودتر برطرف گردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.