• امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
کل اخبار 12186اخبار امروز : 1
0

نرخنامه سرویس مدارس مسجدسلیمان اعلام شد

  • کد خبر : 65933
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲:۱۹
نرخنامه سرویس مدارس مسجدسلیمان اعلام شد

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان با اعلام نرخنامه سرویس مدارس این شهرستان، به والدین دانش آموزان توصیه کرد از سرویس‌های مدارس مجاز که دارای برچسب تاکسیرانی شهرداری هستند، استفاده کنند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد خسروی دراین رابطه اظهار داشت: نرخ ماهانه مصوب سواری برای حمل و نقل دانش آموزان مدارس شهر مسجدسلیمان در […]

رویش زاگرس: شهردار مسجدسلیمان با اعلام نرخنامه سرویس مدارس این شهرستان، به والدین دانش آموزان توصیه کرد از سرویس‌های مدارس مجاز که دارای برچسب تاکسیرانی شهرداری هستند، استفاده کنند.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد خسروی دراین رابطه اظهار داشت: نرخ ماهانه مصوب سواری برای حمل و نقل دانش آموزان مدارس شهر مسجدسلیمان در سال تحصیلی پیش‌رو به ازای ۵ روز در هفته ( شنبه تا چهارشنبه ) از ۰ تا ۳ کیلومتر ۵۰۰ هزار تومان ، ۳ تا ۵ کیلومتر ۶۵۰ هزار تومان، ۵ تا ۱۰ کیلومتر ۷۹۰ هزار تومان، ۱۰ تا ۱۳ کیلومتر ۹۰۰ هزار تومان و در صورت پیمودن مسافت بیشتر از ۱۳ کیلومتر بصورت توافقی خواهد بود.

وی افزود : برای مدارسی که پنجشنبه ها هم فعالیت دارند و ایاب و ذهاب دانش آموزان توسط سرویس مدارس به ازای ۶ روز در هفته ( شنبه تا پنجشنبه ) صورت می گیرد ، از ۰ تا ۳ کیلومتر ۶۰۰ هزار تومان، از ۳ تا ۵ کیلومتر ۷۸۰ هزار تومان، از ۵ تا ۱۰ کیلومتر ۹۴۸ هزار تومان، از ۱۰ تا ۱۳ کیلومتر ۱ میلیون و هشتاد هزار تومان و در صورت پیمودن مسافت مازاد از ۱۳ کیلومتر بصورت توافقی خواهد بود.

خسروی ادامه داد: والدین دانش آموزان برای ثبت نام سرویس مدارس به سامانه سپند به نشانی اینترنتی https://irtusepand.ir و یا با مراجعه حضوری به شرکت های تحت نظارت تاکسیرانی شهرداری به آدرس فلکه نفتون جنب مدرسه شیخ انصاری دفتر شرکت اطمینان پیمای شمال پارسوماش و پنج بنگله قبل از ساختمان دادگستری دفتر شرکت میراث داران صنعت پاسارگاد، نسبت به تعیین سرویس مدرسه اقدام کنند.

شهردار مسجدسلیمان متذکر شد: با تاکید دادستان محترم شهرستان جریمه نقدی و اعمال قانون در انتظار خودروهای غیرمجاز سرویس مدارس است و کلیه افرادی که قصد فعالیت در حمل و نقل دانش آموزی را دارند باید دارای برچسب و لیبل تاکسیرانی شهرداری مسجدسلیمان باشند در غیر اینصورت پلیس راهور شهرستان از فعالیت آنها ممانعت بعمل آورده و خودرو اعمال قانون خواهد شد.

خسروی در خاتمه با تشکر از اعضای شورای شهر و کمیته تطبیق فرمانداری که نرخنامه سرویس مدارس را با لحاظ قرار دادن شرایط اقتصادی مردم تایید و جهت اجرا ابلاغ کردند گفت : نرخنامه نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته و تلاش کردیم تا کرایه ها طوری تنظیم گردد که هم مردم و هم رانندگان از این موضوع رضایت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=65933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.