• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
کل اخبار 12204اخبار امروز : 2
0

تجلیل از آتش نشانان شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی

  • کد خبر : 66038
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
تجلیل از آتش نشانان شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی

رویش زاگرس: با حضور شهردار،اعضای شورای شهر، معاون فرماندار و برخی مدیران شهرستان، آیین تجلیل و تقدیر از آتش نشانان سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن ۷ مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، در ابتدای این مراسم ابوذر اسدپور مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان […]

رویش زاگرس: با حضور شهردار،اعضای شورای شهر، معاون فرماندار و برخی مدیران شهرستان، آیین تجلیل و تقدیر از آتش نشانان سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن ۷ مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، در ابتدای این مراسم ابوذر اسدپور مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان بیان داشت: ۷ مهرماه یادآور حماسی آفرینی و از خودگذشتگی جهادگران و جان برکفان سازمان آتش نشانی در کل کشور است در چنین روزی بود دشمن بعثی پالایشگاه آبادان را مورد حمله هوایی قرار داد و نیروهای آتش نشانی برای اطفا اعزام شدند که با حمله هوایی مجدد،تعداد زیادی از آتش نشانان به مقام والای شهادت نائل شدند‌.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته خدمات مطلوبی در جهت رفع حوادث آتش سوزی و سوانح امداد و نجات ارائه شد که بطور کلی تعداد ۱۲۵۰ ماموریت انجام شد.

اسدپور در خاتمه ضمن تشکر از حمایت های شهردار مسجدسلیمان جهت تجهیز این سازمان، یادآور شد: در صورت وقوع حادثه ، آتش نشانان شهرداری مسجدسلیمان ظرف مدت طلایی ۳ تا ۶ خود را به محل وقوع حادثه می رسانند که این تایم در کل کشور ۳ تا ۷ دقیقه است.

در ادامه علی قنبری رئیس شورای شهر مسجدسلیمان اظهار داشت: شورای شهر در ابتدای ورود خود برنامه های ویژه ای جهت خدمات دهی و رفاهیات کارکنان شهرداری در نظر گرفت که شامل : حمایت از دانش آموزان نخبه و ممتاز ، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه بیماری‌های خاص، کمک هزینه اتفاقات و بحرانها ‌و … بوده و پس از تصویب در پارلمان شهری، به حقوق ماهیانه کارکنان اضافه شد.

وی افزود: الحمدلله با انتخاب شهردار بومی اتفاقات خوبی در سطح شهر در حال وقوع است پروژه های بزرگی مانند تپه رانشی دوراهی بی بیان ، پل بلوار سوم (نمره یک)، پل مالجونکی و … ناشی از شهامت مدیران فعلی هستند.

محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در ادامه این مراسم عنوان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری جهت پیشبرد اهداف شهرداری مسجدسلیمان و رفاه حال کارکنان این مجموعه است که در همین راستا در حال مذاکره جهت اختصاص زمینی در منطقه زمان آباد هستیم تا بتوانیم مشکل کارکنان خدوم شهرداری را رفع نماییم‌.

وی در ادامه با بیان اینکه آتش نشانی به منزله ویترین هر شهرداری قلمداد می شود، گفت: از تلاش و زحمات کارکنان تلاشگر و فداکار سازمان آتش نشانی تشکر و قدردانی میکنم.

در خاتمه این مراسم از آتش نشانان سازمان شهرداری مسجدسلیمان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.