• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
کل اخبار 12213اخبار امروز : 6
0

برگزاری جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت شركت نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 66088
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
برگزاری جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت شركت نفت و گاز مسجدسلیمان

رویش زاگرس: جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مربوط به نیمه دوم سال 1403 برگزار شد. به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این نشست امروز- دوشنبه 9 مهرماه -1403 […]

رویش زاگرس: جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مربوط به نیمه دوم سال 1403 برگزار شد.

به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این نشست امروز- دوشنبه 9 مهرماه -1403 با حضور مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان فنی،  عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان فنی، عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بصورت حضوری و برای کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بصورت ویدئو کنفرانس به میزبانی شرکت مسجدسلیمان برگزار شد.

در این جلسه مفصل که بیش از 6 ساعت به طول انجامید، ضمن بررسی وضعیت پیش بینی تولید چاه ها در 6 ماهه نخست ، با بحث و تبادل نظر مدیران و کارشناسان مربوطه در خصوص وضعیت مخازن و چاه های نفت و گاز و پیش بینی بهره دهی آنها در نیمه دوم سال 1403 تصمیم گیری به عمل آمد.

بیان چالش ها، تنگناها، موانع و الزامات نگهداشت تولید و همچنین بررسی راهکارهای قانونی جهت حل و کاهش آسیب های وارده از این نواحی به امر تولید از دیگر موارد طرح و بحث شده در این جلسه بود.

لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از 5 شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که براساس برنامه ابلاغی از سوی مراجع بالادستی تولید صیانتی از 12 میدان و 23 مخزن نفت در گستره ای جغرافیایی به وسعت 22000 کیلومتر مربع را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.