• امروز : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
کل اخبار 12217اخبار امروز : 4
0

خریداری و الحاق ماشین‌آلات جدید راهسازی به ناوگان ترابری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 66108
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
خریداری و الحاق ماشین‌آلات جدید راهسازی به ناوگان ترابری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

رویش زاگرس: با پیگیری‌های مستمر، تعداد 4 دستگاه ماشین‌آلات جدید راهسازی به ناوگان ترابری شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان ملحق شدند. به گزارش رویش زاگرس به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان، رییس اداره ترابری با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ماهیت اداره ترابری که پشتیبانی از تولید‌نفت‌و‌گاز است و در […]

رویش زاگرس: با پیگیری‌های مستمر، تعداد 4 دستگاه ماشین‌آلات جدید راهسازی به ناوگان ترابری شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان ملحق شدند.
به گزارش رویش زاگرس به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان، رییس اداره ترابری با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ماهیت اداره ترابری که پشتیبانی از تولید‌نفت‌و‌گاز است و در راستای اجرای عملیات بهسازی و ایمن سازی راه‌های دسترسی به چاه‌ها و واحدهای فرآورشی خرید ماشین آلات جدید راهسازی با مساعدت‌ مدیرعامل محترم و همکاری مدیریت مالی و اداره تدارکات و کالا صورت پذیرفت.

عبدالعظیم احمد فخرالدین افزود: طی این اقدام تعداد 4 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهسازی شامل بلدوزر،بیل‌مکانیکی،لودر و گریدر طی روزهای گذشته به ناوگان خودرویی این شرکت الحاق گردیدند.

وی با مهم خواندن ورود این ماشین آلات به جهت افزایش توان واکنش در مواقع بحران و شرایط اضطراری و مدیریت آن افزود: حوزه‌ی عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان در پهنه‌ای وسیع و عمدتاً در مناطق کوهستانی و صعب العبور قرارگرفته و خطوط لوله انتقالی و جریانی این شرکت اغلب در تلاقی با رودخانه ها و دریاچه ها قرار دارند،از این رو در فصل بارندگی عمدتاً با مشکلاتی از قبیل ریزش کوه و مسدود شدن جاده دسترسی به چاه‌ها و واحدهای فرآورشی مواجه هستیم.

احمدفخرالدین ادامه داد: ناوگان ماشین آلات راهسازی این شرکت بدلیل گذشت عمر بالای ماشین آلات موجود بسیار فرسوده و مستهلک گردیده و با توجه به حجم بالای درخواست کار ناشی از گستردگی حوزه‌ی عملیاتی ،ورود ماشین آلات جدید،افزایش توان پشتیبانی این اداره از فرآیند تولید و ثروت آفرینی برای کشور عزیزمان در این خطه سرافراز را تسهیل می‌نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.