• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
کل اخبار 12229اخبار امروز : 3
1

تبریک هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

  • کد خبر : 66156
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
تبریک هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رویش زاگرس: اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی مسجدسلیمان در پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم امنیت و آرامش تبریک گفتند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام به این شرح می باشد: بسمه تعالی ایجاد نظم، امنیت و آرامش عمومی از مهم ترین ضروریت های هر جامعه ای است […]

رویش زاگرس: اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی مسجدسلیمان در پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم امنیت و آرامش تبریک گفتند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام به این شرح می باشد:

بسمه تعالی

ایجاد نظم، امنیت و آرامش عمومی از مهم ترین ضروریت های هر جامعه ای است که در سایه آن، سایر بخش ها امکان بالندگی یافته و قوام می یابند، در این میان نقش نیروهای جان برکف انتظامی، که تجسم حقیقی ایثار و فداکاری برای جامعه خویشند نقشی مهم، ارزنده و قابل ستایش در امنیت پایدار میهن عزیز اسلامی است.
نیروی انتظامی، نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوا به ایفای رسالت می پردازد.
هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان مسجدسلیمان
ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفته و از خدمات بی دریغ، بی وقفه، جهادی و جانفشانی های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی به ویژه شهرستان مسجدسلیمان تبریک تشکر و قدردانی می نماییم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.