• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
کل اخبار 12236اخبار امروز : 5
1

آیین گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر در منطقه چلوار اندیکا برگزار شد

  • کد خبر : 66165
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
آیین گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر در منطقه چلوار اندیکا برگزار شد

رویش زاگرس: آیین گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر در منطقه چلوار اندیکا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، به مناسبت فرارسیدن ۱۵ مهرماه، روز ملی روستا مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان اندیکا برگزار گردید. سرهنگ قاسم نوذری فرمانده سپاه اندیکا ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدر روستایی و عشایری کشور […]

رویش زاگرس: آیین گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر در منطقه چلوار اندیکا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، به مناسبت فرارسیدن ۱۵ مهرماه، روز ملی روستا مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان اندیکا برگزار گردید.
سرهنگ قاسم نوذری فرمانده سپاه اندیکا ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدر روستایی و عشایری کشور و شهرستان اندیکا از تلاش‌ها و زحمات ارزنده‌ی جامعه شریف روستائیان و عشایر قدردانی کرد. وی همچنین به نقش عشایر در پیروزی انقلاب و همچنین حضور موثر در دفاع مقدس و صحنه های سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت:
عشایر غیور در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در مقابله با متجاوزان ایفا کرده و یکی از اقشار مختلف بسیج مردمی بودند که علاوه بر حضور پر رنگ در جبهه‌های نبرد، در پشتیبانی از جبهه‌ها نیز ایفای نقش کردند…

ایستگاه نقاشی، ایستگاه اوریگامی، بازی و سرگرمی اجرا مسابقات همراه با جوایز، شاهنامه خوانی توسط دانش‌آموزان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، اهدای کتاب‌ و ۲۰۰ بسته لوازم تحریر با همکاری دهیار روستای چشم چلوار از جمله فعالیت های اجرا شده در این ویژه برنامه بود.
لازم به ذکر است این برنامه با همکاری فرمانداری، بخشداری مرکزی، بسیج عشایر، امور عشایر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش عشایر، کتابخانه عمومی، بهداشت، دامپزشکی و دیگر دستگاه ها برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.