• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
کل اخبار 12237اخبار امروز : 6
1

به همت کانون بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان اندیکا
مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدل آوران شهرستان اندیکا برگزار شد

  • کد خبر : 66178
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به همت کانون بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان اندیکا</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدل آوران شهرستان اندیکا برگزار شد</span>

رویش زاگرس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا از برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان مسابقات آسیایی، کشوری و استانی به همت کانون بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ پاسدار قاسم نوذری گفت: نباید تلاش های ورزشکاران نادیده شود و از افتخاراتی […]

رویش زاگرس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا از برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان مسابقات آسیایی، کشوری و استانی به همت کانون بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ پاسدار قاسم نوذری گفت: نباید تلاش های ورزشکاران نادیده شود و از افتخاراتی که کسب می کنند به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: ما جوانان زبده خلاق و نخبه کم نداریم که ظرفیت بالایی دارند و انشالله با همت کانون بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیکا گام های بلندتری را با کمک همه آحاد مردم که می خواهند از آسیب های اجتماعی دور شوند برداشته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا، همچنین به بصیرت افزایی در قشر جوان ورزشکار اشاره نمود و تاکید کرد: راه های جلوگیری از نفوذ دشمن در کشور و شاید تمامی عرصه ها نیاز به جوانانی قدرتمند و ورزیده با اعتقاداتی راسخ و محکم دارد که بسیج ورزشکاران شهرستان طرح هایی در این زمینه مدون کرده است.

قاسم نوذری در پایان گفت: این مراسم از ورزشکاران در رشته های کونگ‌فو، پاورلیفتینگ، وزنه برداری، شنا،کیک بوکسینگ با اهداء کارت هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.