• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
کل اخبار 12240اخبار امروز : 2
0

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی
دیدار شهردار با فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 66199
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دیدار شهردار با فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان با سرهنگ بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان دیدار و از خدمات ارزنده و تلاش‌های شبانه ‌روزی حافظان نظم و امنیت تقدیر نمود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد خسروی با تبریک هفته نیروی انتظامی جان‌ فشانی ‌های نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و […]

رویش زاگرس: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان با سرهنگ بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان دیدار و از خدمات ارزنده و تلاش‌های شبانه ‌روزی حافظان نظم و امنیت تقدیر نمود.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد خسروی با تبریک هفته نیروی انتظامی جان‌ فشانی ‌های نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت را قابل تقدیر دانست.
وی همچنین نیروی انتظامی را بازوی اجرایی شهرداری در برخورد با تخلفات شهری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز دانست و گفت:
با حمایت و هماهنگی مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی اتفاقات خوبی در شهرستان رقم خورده است که امیدوارم این همکاری همچنان تداوم داشته باشد.
سرهنگ بهاروند نیز ضمن تقدیر از حضور شهردار، اهمیت دادن به نیروی انتظامی و وظایف آنها توسط شهردار را مایه دل گرمی و قوت قلب این نیرو دانست و گفت: در این برهه از زمان همکاری و تعامل می تواند نقش بسزایی در آرامش و امنیت مردم ایفا کند و مجموعه نیروی انتظامی سعی و تلاش خود را همواره به کار گرفته تا با شما عزیزان برای کمک به تأمین نظم و امنیت تلاش نماید. وی ادامه داد:
نیروهای انتظامی با گذشتن از جان خود در جهت حفظ و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و در طول شبانه‌روز علاوه برآسایش شهروندان در جهت امنیت در شهر و همچنین اموال شهروندان و ساختمان‌های اداری نیز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و تعامل ارگان‌ها با یکدیگر نیز بی‌شک در این راه تأثیرگذار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.