• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
کل اخبار 12243اخبار امروز : 1
0

آغاز عملیات آسفالت محله باغ چشمه علی توسط شهرداری مسجدسلیمان

  • کد خبر : 66207
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
آغاز عملیات آسفالت محله باغ چشمه علی توسط شهرداری مسجدسلیمان

رویش زاگرس: شهرداری مسجدسلیمان در راستای اجرای برنامه‌های بهبود و توسعه زیرساخت‌های شهری، اقدام به آسفالت‌ریزی در محله باغ چشمه علی کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان با دستور مستقیم محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان و به همت واحد عمران، اقدام به عملیات روکش آسفالت در محله باغ […]

رویش زاگرس: شهرداری مسجدسلیمان در راستای اجرای برنامه‌های بهبود و توسعه زیرساخت‌های شهری، اقدام به آسفالت‌ریزی در محله باغ چشمه علی کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان با دستور مستقیم محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان و به همت واحد عمران، اقدام به عملیات روکش آسفالت در محله باغ چشمه علی کرد. عملیات آسفالت تحت نظارت معاونت فنی و امور زیربنایی اجرا شد و با هدف بهبود وضعیت معابر و رفاه بیشتر شهروندان این محله به انجام رسید.

روکش آسفالت‌ مذکور بخشی از برنامه‌های توسعه و بهسازی زیرساخت‌های شهری بوده و شهرداری امیدوار است که با اجرای این‌گونه پروژه‌ها، کیفیت زندگی مردم ارتقا یابد و تردد در این مناطق تسهیل شود.

شهردار مسجدسلیمان ضمن قدردانی از تلاش‌های واحد عمران و معاونت فنی، از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت قوانین شهری و همکاری در حفظ و نگهداری از این زیرساخت‌ها، به بهبود هرچه بیشتر وضعیت شهر کمک کنند.

محله باغ چشمه علی یکی از مناطق قدیمی و پرجمعیت شهر محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر نیاز مبرمی به بهسازی و ترمیم معابر آن احساس می‌شد. شهرداری مسجدسلیمان با آگاهی از این نیاز و در پاسخ به درخواست‌های مکرر شهروندان، عملیات آسفالت را در این منطقه آغاز کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.