• امروز : پنجشنبه, ۱۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 10 October - 2024
کل اخبار 12248اخبار امروز : 2
2

برگزیدگان انجمن هنرهای نمایشی شهرستان مسجدسلیمان معرفی شدند

  • کد خبر : 66243
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
برگزیدگان انجمن هنرهای نمایشی شهرستان مسجدسلیمان معرفی شدند

رویش زاگرس: انتخابات انجمن هنرهای نمایشی شهرستان مسجدسلیمان با حضور اعضای مجمع هنرهای نمایشی استان خوزستان آقایان حسین ذوالفقاری، مهدی صفی آبادی و مازیار کایدی و نظارت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان با حضور حداکثری اعضای مجمع هنرهای نمایشی مسجدسلیمان برگزار شد. در این مراسم سید ستار فاطمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد […]

رویش زاگرس: انتخابات انجمن هنرهای نمایشی شهرستان مسجدسلیمان با حضور اعضای مجمع هنرهای نمایشی استان خوزستان آقایان حسین ذوالفقاری، مهدی صفی آبادی و مازیار کایدی و نظارت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان با حضور حداکثری اعضای مجمع هنرهای نمایشی مسجدسلیمان برگزار شد.
در این مراسم سید ستار فاطمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ضمن تقدیر از مجموعه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جهت برگزاری انتخابات و معرفی برگزیدگان انجمن هنرهای نمایش در شهرستان ها گفت: انجمن هنرهای نمایشی مسجدسلیمان یکی از انجمن های پویا و فعال در شهرستان است که در طول خدمت گذاری حقیر و در سنوات گذشته افتخارات بزرگی در سطح شهرستان، استان و ملی کسب نمود. وی در ادامه ی صحبت های خود به تجهیز سالن های نمایش در شهرستان اشاره نمود و گفت: با حمایت های مجموعه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دکتر منادی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعتبار ۳ میلیارد تومان جهت تجهیز و تعمیر سالن های نمایش اختصاص داده شد که تعمیرات در حال انجام و تجهیزات در آینده ی نزدیک انجام خواهد شد.
در ادامه ی نشست حسین ذوالفقاری عضو اصلی مجمع هنرهای نمایشی استان خوزستان ضمن ابراز رضایت از نحوه ی برگزاری انتخابات در شهرستان گفت: یکی از برنامه های اصلی ما در مجمع احیای مجدد تئاتر در استان و بیشتر در شهرستان هاست که هدف اصلی ما جریان داشتن نمایش ها در دل مردم و جامعه است. وی ضمن اشاره به دوستداران و بازیگران هنر زیبای نمایش گفت: باید همه تلاش کنیم تا تماشاگران تاتر فقط خود هنرمندان تاتر نباشند. وی ادامه داد: زمانی ما موفق و راضی خواهیم بود که شاهد حضور و آشتی مجدد شهروندان در سالن های نمایش باشیم.
در بخش دیگر مراسم داریوش باقر فر پیشکسوت هنرهای نمایشی و فعال فرهنگی شهرستان از آمادگی و همکاری با انجمن گفت: پرداختن به حاشیه ها نه تنها در نمایش بلکه در هیچ هنری نتیجه نخواهد داد. باقرفر ادامه داد: تلاش، مطالعه و تمرین به دور از هر گونه اختلاف و با وجود فضای مجازی به هنرمند کمک خواهد کرد…
در ادامه ی مراسم آیین رسمی انتخابات با کاندیداتوری فرزاد سلطانی، غلام سیاه پور، حجت ناصری و امید نظری برگزار شد که به ترتیب آرا: امید نظری ( ۱۷ ) رای و غلام سیاه پور ( ۱۴ ) رای به عنوان برگزیدگان مجمع هنرهای نمایشی مسجدسلیمان انتخاب و به مجمع هنرهای نمایشی استان جهت انتخاب نهایی یک نفر به عنوان رییس دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان تصمیم گیری و معرفی گردید.
لازم به ذکر است یک نفر به تشخیص رییس اداره فرهنگ و ارشاد در شهرستان ها هم در کنار دو نفر برگزیده جهت تصدی دفتر به مجمع استان معرفی خواهد شد.
در پایان مراسم سید ستار فاطمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از زحمات و تلاش های چندین ساله ی کورش مهری بابادی هنرمند عرصه ی هنرهای نمایشی و رییس پیشین انجمن هنرهای نمایشی مسجدسلیمان تقدیر کرد و گفت: قطعا از تجارب و برنامه ی جناب مهری بابادی در انجمن استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.