• امروز : پنجشنبه, ۱۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 10 October - 2024
کل اخبار 12250اخبار امروز : 0
0

پیام مهدی مقدم سرپرست سابق اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان خطاب به معلمان، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان

  • کد خبر : 66253
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
پیام مهدی مقدم سرپرست سابق اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان خطاب به معلمان، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان

رویش زاگرس: مهدی مقدم سرپرست سابق اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان که روز گذشته جای خود را به رضا رضایی فر داد پیامی را خطاب به معلمان، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با صلوات به ارواح مطهر معصومین(ع) […]

رویش زاگرس: مهدی مقدم سرپرست سابق اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان که روز گذشته جای خود را به رضا رضایی فر داد پیامی را خطاب به معلمان، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با صلوات به ارواح مطهر معصومین(ع) و سلام به قطب عالم امکان حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه و نائب بر حقشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و عرض سلام محضر عموم شهروندان شهرستان مسجدسلیمان، جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان.
با اهداء تبریک به برادر گرامی ام جناب مهندس رضا رضایی فرد، بابت فرصت مجدد خدمتگزاری به مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان در جایگاه سکان داری آموزش و پرورش شهرستان.
بی تردید هر آمدنی، رفتنی در پی دارد، اما برای سربازان رهبری و مقلدین ایشان، این تغییر و تحولات، صرفا انتقال از سنگری به سنگر دیگر است.
با عنایت به این که خط قرمز همه ما صرفا دین، نظام مقدس اسلامی و قانون اساسی است، اینجانب نیز در مدت تصدی سرپرستی آموزش و پرورش شهرستان، فعالیت های خود را با اولویتِ برداشتن گَرد محرومیت از مدارس شهرستان انجام داده و در این راه بدون رو در بایستی با هیچ شخصیت حقیقی یا حقوقی، صرفا به عنوان سربازی کوچک از سربازان رهبری عظیم الشان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حفظه الله، به انجام وظیفه پرداختم‌ و در کنار تلاش همکاران دلسوز توانستیم با ارتقاء میانگین رتبه آموزش و پرورش شهرستان، همچنین تسویه کلیه بدهی های این نهاد، گام های بلندی در کیفیت بخشی دستگاه تعلیم و تربیت در شهرستان برداریم که ارتقاء رتبه شهرستان، یکی از اصلی ترین وظایف محوله بود که به لطف پروردگار محقق گردید. حال که این بار مسئولیت سنگین از روی دوش اینجانب برداشته شده است و می توانم در سنگرهای جدید به ادامه خدمت بپردازم، خداوند سبحان را شاکرم.
بار دیگر با اشاره به این نکته که رهبری عزیز، خط قرمز همه معتقدین به این نظام مقدس است، اين نکته را یادآور می شوم که برای داشتن آموزش و پرورشی موفق و به دور از حواشی، باید سیاست، سیاسیون و سیاست ورزان جناحی را از ورود به حیطه تعلیم و تربیت کشور، باز داشت و بدانیم تا دست سیاسیون از اعمال نفوذ در نهاد تعلیم و تربیت کوتاه نشود، هرگز شاهد خروجی موفق این دستگاه نخواهیم بود.

برادر شما-مهدی مقدم

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.