• امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 12 October - 2024
کل اخبار 12254اخبار امروز : 2
0

مهشید نجفپور بازیکن سپاهان مسجدسلیمان به تیم منتخب خوزستان دعوت شد

  • کد خبر : 66279
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
مهشید نجفپور بازیکن سپاهان مسجدسلیمان به تیم منتخب خوزستان دعوت شد

رویش زاگرس: مهشید نجفپور از بازیکنان پایه فوتبال و فوتسال بانوان سپاهان مسجدسلیمان به تیم منتخب خوزستان دعوت شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس وی متولد سال ۱۳۸۹ مسجدسلیمان است از دو سال پیش فوتبال و فوتسال را زیر نظر سرکار خانم صالح نیا مربی ارزنده سپاهان مسجدسلیمان آغاز کرد. این بازیکن چپ پا […]

رویش زاگرس: مهشید نجفپور از بازیکنان پایه فوتبال و فوتسال بانوان سپاهان مسجدسلیمان به تیم منتخب خوزستان دعوت شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس وی متولد سال ۱۳۸۹ مسجدسلیمان است از دو سال پیش فوتبال و فوتسال را زیر نظر سرکار خانم صالح نیا مربی ارزنده سپاهان مسجدسلیمان آغاز کرد. این بازیکن چپ پا خیلی زود پله های ترقی را پشت سر گذاشت و معتقد است در صورت حمایت مسئولین شهرستان آینده بسیار روشنی در انتظار فرزندان این شهرستان است.

به گزارش رویش زاگرس در حالی که همیشه از مسجدسلیمان به عنوان مهد فوتبال کشور یاد می شود اما باید پذیرفت هرگز به صورت عملی حمایتی از تیم های پایه نشده است.
البته در این میان تعدادی از باشگاهها همچون سپاهان مسجدسلیمان با تلاش استاد صالح نیا با هزینه شخصی توانسته است در این امر موفق نشان دهد که امیدوار هستیم با حمایت مسئولین از باشگاههای شهرستان نسل طلایی دیگری به فوتبال کشور معرفی و برای مسجدسلیمان افتخار آفرینی کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=66279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.